czy wsiewac trawe na zime? i jaka?

1. Data: 2007-11-15 10:58:29

Temat: czy wsiewac trawe na zime? i jaka?
Od: "wu" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witajcie,
nie znam sie na tym prawie wcale, wlasnie na moja dzialeczke o podlozu
kompletnie paiszczystym wwiozlem pare wywrotek ciezkiej czarnej ziemi; i nie
wiem czy teraz mozna wsiac trawe? czy czekac do wiosny? co gorasza nie mam
zielonego pojecia jaka trwe wsiewac - wiem ze chce miec mozliwie najprostsza
i najtrwalsza, i zeby przy niej nie trzeba bylo chodzic za duzo!
Podpowiedzcie prosze, czy teraz wsiewac i co? wielkie dzieki z gory!
pozdrawiam, wu

2. Data: 2007-11-15 11:59:18

Temat: Re: czy wsiewac trawe na zime? i jaka?
Od: "?" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podpowiedzcie prosze, czy teraz wsiewac i co? wielkie dzieki z gory!

Nie teraz.

3. Data: 2007-11-15 12:07:07

Od: richo nazca <n...@n...nospam.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

? napisał(a):

> Nie teraz.

Czasem warto się czymś podeprzeć. Np. 'bo'.

--
richo

4. Data: 2007-11-15 12:10:03

Od: "?" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czasem warto się czymś podeprzeć. Np. 'bo'.

Bo jest za zimno.

5. Data: 2007-11-15 15:24:43

Od: nevisilien <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

nie teraz. szkoda roboty. nawet juz urzadzony trawnik trzeba
uzupelniac po zimie, zwlaszcza tak kaprysnej jaka mamy teraz.
trawnik sieje sie dosc prosto. na wiosne po roztopach kiedy nie bedzie
juz przymrozkow spulchnia sie glebe. mozna donawozic. trawe sie
wysiewa po czym metodycznie wdeptuje w ziemie. mozna zatrudnic przy
tym zieciaki - maja niezly ubaw i czuja sie wazne :P

6. Data: 2007-11-15 17:32:37

Od: s...@s...pl (Smal Tadeusz) szukaj wiadomości tego autora

7. Data: 2007-11-15 17:59:07

Od: richo nazca <n...@n...nospam.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Smal Tadeusz napisał(a):

> z pozdrowieniami i usmiechami

Nie wiem, czy zauważyłeś, że piszesz do znaku zapytania ;)

--
richo

8. Data: 2007-11-15 22:06:53

Od: "wu" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki za cenne uwagi!!!
- chyba nie bede sial, u mnie na wsi podlaskiej juz mroz ziemie scisna ;)),
- bardzo chetnie obejrze fotki trawki! wurban at op.pl
- a moze ktos podesle mi namiary na jakies zrodla interentowe gdzie mozna
"nauczyc" sie o tych mieszankach rodzimych traw, bo pewnie na rynku tego
tysiace odmian....
gorace pozdro, wu

9. Data: 2007-11-15 23:04:38

Od: "?" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem, czy zauważyłeś, że piszesz do znaku zapytania ;)
>
> --
> richo

Właśnie.

10. Data: 2007-11-16 12:45:00

Od: "Zbigniew Mazur" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

wu <w...@o...pl> napisał:
> - a moze ktos podesle mi namiary na jakies zrodla interentowe gdzie mozna
> "nauczyc" sie o tych mieszankach rodzimych traw, bo pewnie na rynku tego
> tysiace odmian....

Trawniki - poradnik Internetowy autorstwa Wojciecha Soleckiego:
http://ogrody.agrosan.pl/poradnik.html
oraz:
http://42.pl/u/vXi

Pozdrawiam uczynnie, ;-)