czy zażywając sumamed rzeczywiście należy leżeć?

1. Data: 2003-04-10 08:35:58

Temat: czy zażywając sumamed rzeczywiście należy leżeć?
Od: "Iza" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wzięłam dopiero jedną tabletkę z trzech ale już mam osłabienie i
teoretycznie nie powinnam leżeć. Jednak słyszałam, że zażywająć ten
antybiotyk należy leżeć? Czy to prawda? Czy mogę zamiast tego ubrać się
ciepło i chodzić sobie troszkę po mieszkaniu? Dawka 3x500mg.

Pozdrawiam,
Iza

2. Data: 2003-04-10 08:57:04

Od: "Świder" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iza" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Pozdrawiam,
> Iza
>
> problem lezenia po antybiotykach i w czasie choroby byl omawiany
kilkanascie postow temu. looknij i
watpliwosci cie mina

3. Data: 2003-04-10 09:04:15

Od: "Iza" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Świder" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

problem lezenia po antybiotykach i w czasie choroby byl omawiany
kilkanascie postow temu. looknij i
watpliwosci cie mina

pozdrawiam

czytałam tą dyskusję, ale myślałam, że może specyfika sumamedu jest jakaś
wyjątkowa. na ulotce dołączonej do leku nie znalazłam nic na temat leżenia i
chciałam się dowiedzieć czegoś więcej. ale ok, skoro chodzi tylko o
zwiększenie wysiłku fizycznego, który może wypłukać bakterie do innych
części ciała to już nic nie mówię...

Iza

4. Data: 2003-04-10 17:48:35

Od: "Zuza" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!!
Kilka razy w życiu brałam sumamed i szczerze mówiąc nigdy nie leżałam. Nawet
w domu nie siedziałam i pomógł.Tak więc nie wiem. Jedno jest pewne. Lepiej
siedzieć w ciepełku, ale nie zawsze można
Pozdrawiam Zu
Użytkownik Iza <d...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b73c0p$o0v$...@n...news.tpi.pl...

> [...]
> chciałam się dowiedzieć czegoś więcej. ale ok, skoro chodzi tylko o
> zwiększenie wysiłku fizycznego, który może wypłukać bakterie do innych

Hej Stomatolodzy...
w sprawie sexsu ..poradzcie coś mi
Objawy ciazy
Poziom cukru