czym jest poziom ASO

następny post »
From: mala-siostra <m...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: czym jest poziom ASO
Date: Tue, 17 Jun 2008 08:37:25 -0700 (PDT)

Parę lat temu mialam duże problemy z migdałami zrobiono mi wtedy
mnóstwo badań.
Lekarzy najbardziej zaniepokoił bardzo wysoki poziom ASO byl
przekroczony wielokrotnością normy,
nikt wtedy nie umiał mi wytłumaczyć co to takiego.
Obniżyli mi go znacznie zastrzykami z penicyliny i debecyliny i już
sie tym nie interesowałam. Teraz chciałą bym wiedzieć co to takiego?
Na co może mieć ten czynnik wpływ itd.
Czy może mieć to wpływ na to że nie mogę schudnąć?