czym jest poziom ASO

1. Data: 2008-06-17 15:37:25

Temat: czym jest poziom ASO
Od: mala-siostra <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Parę lat temu mialam duże problemy z migdałami zrobiono mi wtedy
mnóstwo badań.
Lekarzy najbardziej zaniepokoił bardzo wysoki poziom ASO byl
przekroczony wielokrotnością normy,
nikt wtedy nie umiał mi wytłumaczyć co to takiego.
Obniżyli mi go znacznie zastrzykami z penicyliny i debecyliny i już
sie tym nie interesowałam. Teraz chciałą bym wiedzieć co to takiego?
Na co może mieć ten czynnik wpływ itd.
Czy może mieć to wpływ na to że nie mogę schudnąć?

2. Data: 2008-06-19 16:25:45

Temat: Re: czym jest poziom ASO
Od: wirgo <k...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mala-siostra pisze:
> [...]
> Na co może mieć ten czynnik wpływ itd.
> Czy może mieć to wpływ na to że nie mogę schudnąć?

Badanie ASO wykonuje sie w celu ustalenia czy mamy do czynienia ze swiezym
zakazeniem paciorkowcem z grupy A (Streptococcus pyogenes)oraz w celu
rozpoznawania powikłan takich jak choroba reumatyczna lub/i zapalenie
klebuszkow nerkowych po przebytej infekcji paciorkowcem z grupy
A(Streptococcus pyogenes).
Badanie wykonuje sie w przypadku wystepowania objawow choroby reumatycznej
(zaburzenia pracy serca), zapalenia klebuszkow nerkowych (zaburzenia pracy
nerek) lub innych objawow, mogacych sugerowac infekcje paciorkowcem z grupy
A (Streptococcus pyogenes), a szczegolnie wowczas, gdy nie wykonano posiewu
w celu potwierdzenia zakazenia.
Nie wydaje mi sie, abywysokie miano ASO bylo przyczyna niemoznosci schudniecia.

Cisnienie 140/90
Poczucie lekkiego zagrozenia wieczorami- jak sie tego pozbyc?
Krew w kale???Zadnych innych objawów:-(
nie mogę schudnąc
Krwiak w głowie