Poczucie lekkiego zagrozenia wieczorami- jak sie tego pozbyc?

1. Data: 2008-06-17 10:58:33

Temat: Poczucie lekkiego zagrozenia wieczorami- jak sie tego pozbyc?
Od: "Maciek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wieczorami a teraz rowniez o innych porach dnia mam poczucie lekkiego
zagrozenia, takie jakby napiecie w okolicy serca.

Czy ktos moze mi podpowiedziec jak sie tego pozbyc?

dziekuje

Maciek

2. Data: 2008-06-17 11:01:39

Od: PawelM <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

...chodzić do kochanki o innych porach???

3. Data: 2008-06-17 13:18:12

Od: Maseł <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

PawelM wrote:
> ...chodzić do kochanki o innych porach???

Myslisz, ze to od spodni?

Pozdro

Maseł

4. Data: 2008-06-17 13:42:22

Od: krzysiek82 <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ktoś się pyta poważnie a tutaj takie głupie odpowiedzi, już lepiej nie
pisać nic niżeli wypisywać głupoty.

--
krzysiek82

5. Data: 2008-06-17 13:49:59

Od: Juanitos <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Maciek pisze:
> [...]
> zagrozenia, takie jakby napiecie w okolicy serca.
>
> Czy ktos moze mi podpowiedziec jak sie tego pozbyc?

Najpierw upewnić samego siebie, że to nie serce. Wykonać USG i EKG. Te
dwa badania praktycznie wykluczają wady serca. Można wykonać jeszcze
próbę wysiłkową. Jeżeli wyniki będą korzystne samo się wszystko unormuje.
A na początek pomierzyć sobie jakiś czas ciśnienie, elektronicznym
aparatem z mankietem, dwa razy dziennie, rano i wieczorem...

Pozdrawiam
Juanitos

6. Data: 2008-06-17 14:03:30

Od: "Polon" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> A na początek pomierzyć sobie jakiś czas ciśnienie, elektronicznym
> aparatem z mankietem, dwa razy dziennie, rano i wieczorem...

*** mierze wieczorem od 2 tygow. Zawsze mam powyzej 140/90.

Polon

7. Data: 2008-06-17 14:11:47

Od: Juanitos <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Polon pisze:

> *** mierze wieczorem od 2 tygow. Zawsze mam powyzej 140/90.
>
> Polon

No więc jest podstawa do wykonania w/w badań. Bądź dobrej myśli, bo to
może być nerwica. ale badania koniecznie trzeba wykonać. Inaczej to
będzie znachorstwo :-)

Pozdrawiam
Juanitos

8. Data: 2008-06-17 14:55:26

Od: "Polon" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No więc jest podstawa do wykonania w/w badań. Bądź dobrej myśli, bo to
> może być nerwica. ale badania koniecznie trzeba wykonać. Inaczej to będzie
> znachorstwo :-)

:-)

podejrzewam u siebie lagodna nerwice. Jak to leczyc?

Polon

9. Data: 2008-06-17 15:20:11

Od: Juanitos <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Polon pisze:

> :-)
>
> podejrzewam u siebie lagodna nerwice. Jak to leczyc?
>
> Polon

Na teraz to masz nadciśnienie... to jest przyczyna takiego samopoczucia
wieczorem. Jak pisałem badania; dopiero wtedy można wykluczyć schorzenie
organiczne...

Juanitos

10. Data: 2008-06-17 15:45:59

Od: "Polon" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na teraz to masz nadciśnienie... to jest przyczyna takiego samopoczucia
> wieczorem. Jak pisałem badania; dopiero wtedy można wykluczyć schorzenie
> organiczne...

*** Kurcze kolego alez Ty jestes madry! :-)
Moje gratulacje i dzieki za rady :-)

Polon

Krew w kale???Zadnych innych objawów:-(
nie mogę schudnąc
Krwiak w głowie
Zaproszenie na sesję "Sztuczne życie - mit czy rzeczywistość?"
gastroskopia pare pytanek