gastroskopia pare pytanek

1. Data: 2008-06-16 12:48:51

Temat: gastroskopia pare pytanek
Od: "m[...]" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

ile czasu trwa taki zabieg? W znieczuleniu miejscowym
Cuzy po nim mozna sobie pojsc do pracy?
Wiem ze zabieg jest nieprzyjemny ale czy jakos oslabia organizm na tyle
ze niewskazane jest pojscie do pracy. Mam akurat tego dnia kiedy musze
byc w pracy i nie wiem czy przekladac

PanTalon

2. Data: 2008-06-16 13:13:12

Temat: Re: gastroskopia pare pytanek
Od: Daniel Stalica <d...@s...info> szukaj wiadomości tego autora

m[...] pisze:
> witam
>

> ile czasu trwa taki zabieg? W znieczuleniu miejscowym

zabieg parę minut, nie wiem jak znieczulenie

> Cuzy po nim mozna sobie pojsc do pracy?

Jak najbardziej

> Wiem ze zabieg jest nieprzyjemny ale czy jakos oslabia organizm na tyle
> ze niewskazane jest pojscie do pracy. Mam akurat tego dnia kiedy musze
> byc w pracy i nie wiem czy przekladac

Spokojnie możesz iść do pracy

--
Blog: http://blog.stalica.info

3. Data: 2008-06-16 13:14:45

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "m[...]" <p...@g...pl> napisal w wiadomosci
> ile czasu trwa taki zabieg? W znieczuleniu miejscowym

niezbyt dlugo, choc jak sie ma rure w brzuchu, to trwa wiecznosc:) u mnie ze
wszystkim trwalo jakies 10 minut.

> Cuzy po nim mozna sobie pojsc do pracy?

jesli w znieczuleniu miejscowym, to tak

> Wiem ze zabieg jest nieprzyjemny ale czy jakos oslabia organizm na tyle ze
> niewskazane jest pojscie do pracy. Mam akurat tego dnia kiedy musze byc w
> pracy i nie wiem czy przekladac

nie oslabia, mozna isc. tylko zabierz ze soba sniadanie, bo na badanie
trzeba byc na czczo, potem poczujesz glod.

4. Data: 2008-06-16 15:04:25

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oczywiscie, ze pszelozyc.
To zabieg, ale obarczony ryzykiem nawet utraty zycia.
Pomysl co wazniejsze.
Dla medyka to moze trwac kilka minut, ale to Ciebie beda meczyc,
a organizm bedzie zmeczony nawet jak nie czujesz, ze boli.
Organizm musi sie pozbierac, naprawic szkody,
w koncu to znieczulenie po cos jest.

--
(tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->z lub sz, -ii-> -i)
Ortografia to NAWYK, czesto nielogiczny,

5. Data: 2008-06-16 15:53:28

Od: Daniel Stalica <d...@s...info> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka pisze:
> [...]
> a organizm bedzie zmeczony nawet jak nie czujesz, ze boli.
> Organizm musi sie pozbierac, naprawic szkody,

Pewnie najlepiej w ogóle nie pracować...

--
Blog: http://blog.stalica.info

6. Data: 2008-06-16 15:54:26

Temat: Re: test literek ś,ć,ł,ą...
Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ktoś mi zjadł polskie znaczki, sory pewnie mam wirusa.

7. Data: 2008-06-16 18:02:25

Od: "gargamel" <s...@d...lina> szukaj wiadomości tego autora

> Spokojnie możesz iść do pracy

to zależy gdzie pracujesz?:O)

bo jak ci napompują jelita sprężonym powietrzem to wpracy możesz zacząć coś
puszczać, albo dostać sraczki:O(

więc lepiej się wstrzymać z pracą do następnego dnia:O)

8. Data: 2008-06-16 18:03:58

Od: "gargamel" <s...@d...lina> szukaj wiadomości tego autora

> Ktoś mi zjadł polskie znaczki, sory pewnie mam wirusa.

nazywa sie linux?:O)

9. Data: 2008-06-16 21:37:10

Od: "Me\(L\)Isa" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "m[...]" :
> ile czasu trwa taki zabieg? W znieczuleniu miejscowym

kilka minut - znieczula sie tylko gardlo. to nic strasznego(!)
- robilam kilka razy. nie nalezy sie bac, ani "spinac" lecz
rozluznic i spokojnie postepowac zgodnie z zaleceniami.
po godzinie mozna pic i jesc. i isc do pracy tez.

--
m.

10. Data: 2008-06-17 14:07:28

Od: Daniel Stalica <d...@s...info> szukaj wiadomości tego autora

gargamel pisze:

> to zależy gdzie pracujesz?:O)
>
> bo jak ci napompują jelita sprężonym powietrzem to wpracy możesz zacząć coś
> puszczać, albo dostać sraczki:O(
>
> więc lepiej się wstrzymać z pracą do następnego dnia:O)

Nie będą pompować... heh...

--
Blog: http://blog.stalica.info

Rozpoznanie ,bez możliwości operowania, dlaczego
Skierowanie
Wszyscy zdrowi?
Shi Lin Tong szukam
ile kosztuje wizyta u lekarza rodzinnego?