czym podnieść sobie ciśnienie i tętno zamiast...

1. Data: 2004-08-18 18:41:07

Temat: czym podnieść sobie ciśnienie i tętno zamiast...
Od: "starsza" <s...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

......NIKOTYNY?

Witam!

Próbuję rzucić palenie, ale "parametry życiowe"
mi siadają;)
Cisnienie 100-65, tętno 50-55 i ogólnie skłonność
wyłacznie do spania i żarcia.
Dodam, że ćwiczenia fizyczne odpadają,
bo jestem w trakcie rehabilitacji... kręgosłup:(

starsza, chtura ma szlaban... już prawie na wszystko:(((

2. Data: 2004-08-18 19:35:36

Temat: Re: czym podnieść sobie ciśnienie i tętno zamiast...
Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

"starsza" <s...@w...poczta.onet.pl> napisał(a)
wnews:cg07m1$316$1@news.onet.pl:

> [...]
> wyłacznie do spania i żarcia.
> Dodam, że ćwiczenia fizyczne odpadają,
> bo jestem w trakcie rehabilitacji... kręgosłup:(

Sa cwiczenia nie obciazajace kregoslupa. Moza rower? Albo spacery, albo
plywanie...

--
Pozdr. Hektor

3. Data: 2004-08-18 19:48:41

Od: "Klapuch (www.klapuch.komrel.net)" <k...@o...-p-l> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 18 Aug 2004 19:35:36 +0000 (UTC), Hektor
<m...@N...alternatywa.net> wrote:

>Sa cwiczenia nie obciazajace kregoslupa. Moza rower? Albo spacery, albo
>plywanie...

Tai Chi, Chi Qung...

Klapuch

4. Data: 2004-08-18 19:49:56

Od: "starsza" <s...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hektor" <m...@N...alternatywa.net> napisał w wiadomości

> Sa cwiczenia nie obciazajace kregoslupa. Moza rower? Albo spacery, albo
> plywanie...

te wszystkie rodzaje ruchu są mi zalecane, ale dopiero za 2-3 tygodnie...!
teraz muszę się czymś innym wesprzeć...
jakieś ziółka... pigułki...
Jak niczego nie znajdę, to najpewniej wrócę
do popalania fajek, bo mam kupę roboty i nie mogę
sobie pozwolić na spanie przez najbliższe tygodnie....

ale dzięki:) mam nadzieję, że długodystansowo
własnie zmiana trybu życia przez właczenie
systematycznego wysiłku na wszystko mi pomoże:)

starsza, chtura se chciała poprawic rzucając palenie,
a se nadzwyczajnie pogorszyła...:(

skolioza (dlugie)
[ogloszenie] Przyjazna Medycyna
Cisnieniomierz cyfrowy...
Dziwne odczucia po znieczuleniu
prośba o podpowiedź - do jakiego lekarza się udać...