czym zabic gronkowca

1. Data: 2004-03-17 14:59:04

Temat: czym zabic gronkowca
Od: "Senicz" <w...@u...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie robia szczepionki na gronkowca w Warszawie?
a w Polsce?

2. Data: 2004-03-17 17:23:31

Temat: Re: czym zabic gronkowca
Od: "Olga" <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Senicz" <w...@u...org.pl> napisał w wiadomości
> Gdzie robia szczepionki na gronkowca w Warszawie?
> a w Polsce?

Szczepinki (tzw. autoszczepionki) robia pewnie w każdym większym mieście -
podzwoń po laboratoriach.
Mi akurat na gronkowca w gardle nie pomogła.
Uporczywy stan zap. gardła skończył sie po kuracji bakteriofagowej w Inst.
Immunologii i Terapii Doświadczalnej PAN (we Wrocławiu). Pogoglaj trochę,
mają swoją stronę.
Dzwonisz do nich i prosisz z laboratorium bakteriofagowym. Tam przedstawiasz
swój przypadek i ew. zgłaszasz chęć leczenia.
Jest ono płatne w 100%, bo to nie jest placówka służby zdrowia a badawcza.
O.

3. Data: 2004-03-17 18:18:48

Od: "Senicz" <w...@u...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

no wlasnie ostatnio zaprzestali robic szczepionki a te faqi to dobry pomysl
a ile kosztowalo? jesli nie tajemnica?
wlodek

4. Data: 2004-03-17 23:00:11

Od: <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podaje numer do Instytutu Imunologii we Wrocławiu 3371172 (dzwonic od 8.00
poprosic o przelaczenie do bakteriofagow)no i adresik przy okazji ul. Weigla
12.
Bakteriofagi to dobry sposob, nalezy jednak kazdy przypadek rozwazyc
indywidualnie i uwazac na nie!!

5. Data: 2004-03-17 23:01:53

Od: <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kosztuja roznie w zaleznosci od bakterii i czy uda sie wychodowac fagi,
potem zalezy tez od czasu trwania kuracji. Orentacyjnie od 300 zl

6. Data: 2004-03-18 02:01:26

Od: "PAweł" <p...@w...pl@niechcespamu> szukaj wiadomości tego autora

A może ma ktoś pomysł, jak zwalczac gronkowca w sterczu ( podobno przyczyną
był ropień zęba).
Stosowany antybiotyk pomógł czasowo, ale nie wiem, czy wątroba wytrzyma
powtórkę kuracji bo zniszczona, a lek wyjątkowo jakiś był agresywny.

7. Data: 2004-03-18 07:32:59

Od: "Olga" <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
Weigla
> 12.
> Bakteriofagi to dobry sposob, nalezy jednak kazdy przypadek rozwazyc

A czemu trzeba "uważać"? dostawała je moja ośmiotygodniowa córka....ja
brałam je w ciąży (w post. kropel do nosa).
IMO to osoba, która przyjmuje na leczenie "uważa" i "rozpatruje
indywidualnie"(inaczej się zresztą nie da, na tym polega terapia, ze zaczyna
sie od posiewu). Pacjent idzie i mówi tylko w czym problem.
Ola

8. Data: 2004-03-18 16:28:19

Od: "Senicz" <w...@u...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Weigla
> 12.
> Bakteriofagi to dobry sposob, nalezy jednak kazdy przypadek rozwazyc

Dzieki ja z warszawy to troche daleko a moze na mazowszu jest taki faq?

9. Data: 2004-03-18 19:07:05

Od: "Olga" <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Weigla
> >

> Dzieki ja z warszawy to troche daleko a moze na mazowszu jest taki faq?

To na razie jedyny ośrodek w Polsce, który leczy zakażenia za pomoca
bakteriofagów.

10. Data: 2004-03-18 20:46:28

Od: "Senicz" <w...@u...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

No to musze przyjechac. A mieli ci naukowcy?
jakie wrazenia?
podobny osrodek jest w Gruzji ale teraz tam bieda i daleko ale amerykanie
sie nimi interesuja.
Dzieki za wszystkie informacje.
Wlodek

Jestem nowy ale sprawa dotyczy medycyny jako całości
Roaccutane
Przedwczesny wytrysk..
Pierwszy raz
[Gliwice,Zabrze] Szukam dobrego ginekologa