czym zakleić basen ogrodowy

1. Data: 2010-07-12 18:27:13

Temat: czym zakleić basen ogrodowy
Od: cyklista <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Kupiłęm dzieciom dmuchany basen ogrodowy, żeby im w upały ulżyć.
Niestety nasz don Kocurro koniecznie chciał zobaczyć, co jest w środku,
no i oczywiście przedziurawił go pazurkiem. Dziurka ledwo widoczna, ale
powietrze z jednego segmentu zeszło. Czy komuś z was udało się coś
takiego skutecznie zakleić, a jeżeli tak. to jak i czym?
Basen jest wykonyny z grubej folii (chyba PE) takiej z której robi się
np. piłki plażowe i przezroczyste materace.

Pozdrawiam

Przemek

2. Data: 2010-07-12 20:53:58

Temat: Re: czym zakleić basen ogrodowy
Od: DJ <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2010-07-12 20:27:13 +0200, cyklista <c...@i...pl> said:

> [...]
> Basen jest wykonyny z grubej folii (chyba PE) takiej z której robi się
> np. piłki plażowe i przezroczyste materace.

Raczej w/w robi się z PVC.
Jeśli rzeczywiście masz PE, to masz spory problem, bo klejenie klejami
dostępnymi na rynek konsumencki się nie uda.
Jeśli PVC to możesz próbować łatkę z podobnej folii, i nakleić
cyjanopanem, czy inną "kropelką". Ważne żeby nakleić poprawnie za
pierwszym razem, bo potem zafundujesz z kleju strupa, który może nie
być zbyt szczelny. Możesz potrenować najpierw na skrawkach folii.

No i don Kocurro trzymać z dala od la Basen ;)

--
DJ

3. Data: 2010-07-12 23:03:52

Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cyklista" <c...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> skutecznie zakleić, a jeżeli tak. to jak i czym?
> Basen jest wykonyny z grubej folii (chyba PE) takiej z której robi się np.

Do kazdego prawie basenup/piłki plazowej it dodaja latke w zestawie/. Jak
nie dali to idz do sklepu i za 3.50zł kupisz klej + latke ktora sutecznie
załta basen.
sprawdzone przetestowane

4. Data: 2010-07-13 15:39:25

Od: cyklista <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.07.2010 01:03, Kris pisze:

> Do kazdego prawie basenup/piłki plazowej it dodaja latke w zestawie/.
> Jak nie dali to idz do sklepu i za 3.50zł kupisz klej + latke ktora
> sutecznie załta basen.
> sprawdzone przetestowane
No właśnie. Ale ze mnie gapa...
Zaglądam dzisiaj do pudełka, a tam jakiś "papierek" na dnie. Okazało
się, że to właśnie łatka samoprzylepna.

Dzięki za odp.

Pozdrawiam

Przemek

5. Data: 2010-07-13 15:47:50

Od: cyklista <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.07.2010 22:53, DJ pisze:

> Raczej w/w robi się z PVC.
Jeśli tak, to pewnie tak jest i w moim przypadku.

> [...]
> pierwszym razem, bo potem zafundujesz z kleju strupa, który może nie być
> zbyt szczelny. Możesz potrenować najpierw na skrawkach folii.
Znalazłem w opakowaniu łatkę. Myślałem najpierw, że to jakiś śmieć.

> No i don Kocurro trzymać z dala od la Basen ;)

A znasz na to jakiś skuteczny i mało drastyczny sposób? Nasz kot ma
naturę "odkrywcy", nie przejmuje się specjalnie przeciwnościami losu i
ceni sobie swobodę.

Jak odstraszyc dzieciola ?
Hodowla bananowca
Podlewanie deszczówką - linia kroplująca
Jak blisko drzewo od granicy działki?
Co to za ziemia?