czysto teoretyczne zapytanie, może głupie i NTG?

21. Data: 2003-12-23 10:16:49

Temat: Re: czysto teoretyczne zapytanie, może głupie i NTG?
Od: "Rafal" <rafal_1970@WYWALTO_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jais kodeks "honorowy" to reguluje? Dlaczego sponsorowana nie może być
> przez dwóch różnych facetów? No i jak to z tym sponsoringiem jest -
> opłata za każde spotkanie czy w formie jakiegoś ryczałtu?

Może - ale chyba to jest raczej rzadkość.Poza tym -chyba do sponsorowanej
sponsor wraca, a do prostytutki - niekoniecznie.
A jak jest płacone - nie wiem - ale wydaje mi sie że obie formy wystepują,
ale raczej spodziewałbym sieże w "klasycznym" sponsoringu to raczej ryczałt,
ew "bonus" za spotkanie - inaczej niczym by to się nie różniło od
prostytucji

> Ja tam się może na facetach nie znam, ale skoro facet sponsoruje od iluś
> lat ta samą babkę, to ona tez może chyba doprowadzić do rozwodu i stać
> się jego żoną. Dlatego nie do końca widzę tą różnicę pomiędzy
> sponsorowaną a kochanką. Piszesz o uczuciach, niby zgoda, ale to do
> sponsorowanej baby się nic nie czuje i idzie się do niej, eby jak to
> brzydko mawiają faceci "zamoczyć"?

Wydaje mi sieże różnica jest też taka: Sponsorowac można kobietę dokąd ma
się kasę. jak kasa u sponsora się skończy to i "zamoczenie" się skończy.
Czyli kasa jest podstawą relacji. U kochanki - niekoniecznie, tzn brak kasy
czy tez obniżenie "profitów" nie spowoduje automatycznie rozstania. Gdyby
było inaczej - mielibyśmy do czynienia ze sponsoringiem -który to IMHo w
zawoalowanej postaci występuje np w skrajnej postaci "małżeństwa z rosądku"
(tam jak kończy sie kasa, kończy się małżeństwo - a wioęc tu raczej był
przypadek sponsoringu a nie faktyczny związek partnerski.

22. Data: 2003-12-23 13:03:02

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Xena" <t...@l...com.pl> napisał w
wiadomości news:bs557c$3r7$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
> sponsoringu, ale tam głównie o seksie, a przeciez nie tylko o to chodzi,
> prawda? \dlatego pytam tu, bo w jakiś sposób z rodzina to jest związane.
> inna grupa na myśl mi nie przychodzi.
> Czy to jest teraz tak, że jak facet ma stałą kobite na boku i ją w jakiś
> sposób obdarowywuje różnymi mniej lub bardziej wartościowymi rzeczami,
> to ja sposoruje, a 10 lat temu powiedzielibyśmy, że ma kochankę, czy
> sponsoring to całkiem co innego?
> Pytam poważnie, bom wielce zaciekawiona i nie odpowiadajcie mi tylko,
> że to zła koieta jest ;-) albo w ten deseń. Ja pytam jedynie o

A tak od strony sposobów zawierania ww znajomości to w jednym przypadku
poprzez flirt, tudzież wspomniany romans aż do stania się kochanką w pełnym
tego słowa znaczeniu, a w przypadku sponsoringu pomijamy całą tą męczącą
otoczkę gdzie trzeba się nagadać, napocić, nakombinować i przechodzimy od
razu do tego co facet ma w spodniach .......znaczy się chodzi mi o kieszenie
i ich zawartość czyli kasę, a stamtąd już nie daleko do samiuteńkiego sedna
sprawy.

Pozdrawiam
Andrzej

PS Gdybyś postanowiła pójść z duchem czasu to myślę że możemy przy okazji
ewentualnego następnego spotkanka frakcji śląskiej potrenować jakieś mniej
zaawansowane formy sponsoringu, tzn ja Ci postawię piwko a Ty się do mnie
ładnie uśmiechniesz ;)))))))))

23. Data: 2003-12-24 00:09:13

Od: "Specyjal" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wielokrotnie w wywiadach z prostytutkami przejawia sie temat, ze wbrew
> pozorom dosc czesto faceci nie przychodza dla seksu, ale wyzalic sie i
> pogadac.

Jedne z niewielu kobiet które nie będą miały żalu do faceta jak im w seksie
coś nie wyjdzie...oprócz tego będą chętne do eksperymentów.

24. Data: 2003-12-24 00:11:06

Od: "Specyjal" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzięki, chyba Twoja definicja w najpełniejszy sposób wyjasniła mi
> różnice pomiędzy tymi pojęciami.

Zgadzam się z "przedpiśczynią".

25. Data: 2003-12-24 23:11:33

Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osobnik znany jako Oasy mieszkający pod adresem
<u...@p...onet.pl> w poście bs9ee9$9vi$...@n...onet.pl
napisał w ten deseń:
[..]
> [...]
> jakieś mniej zaawansowane formy sponsoringu, tzn ja Ci postawię piwko
> a Ty się do mnie ładnie uśmiechniesz ;)))))))))

Ja się moge do Ciebie ładnie usmiechnąć nawet bez sponsoringu i z
przyjemnością to zrobię, ale najpierw musiałbyś spełnić podstawowy
warunek - pojawic się na takowym spotkaniu, a nie migac się jakimiś
wyjazdami zagranicznymi ;-)

--
pozdr
Xena