kto wie??

1. Data: 2003-12-21 14:51:14

Temat: kto wie??
Od: "marzena " <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

W jaki sposób lekarz ginekolog rozpoznaje ciążę??Czy kobieta sama może to
sprawdzić??(wykluczając testciążowy)...

2. Data: 2003-12-21 15:01:43

Temat: Re: kto wie??
Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marzena " <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> W jaki sposób lekarz ginekolog rozpoznaje ciążę??Czy kobieta sama może to
> sprawdzić??(wykluczając testciążowy)...

to jest b. trudne do sprawdzenia, bo identyczne objawy daje wczesna ciaza,
jak i zblizajaca sie miesiaczka. sama miesiaczka tez wystepuje u czesci
kobiet nawet do 4 mca. niektore dziewczyny wogole nie maja zadnych objawow,
a sa w ciazy.

najbardziej wiarygodny bedzie chyba test z krwi zrobiony w punkcie medycznym
po dniu spodziewanej miesiaczki.

3. Data: 2003-12-21 17:01:19

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W jaki sposób lekarz ginekolog rozpoznaje ciążę??Czy kobieta sama może to
> sprawdzić??(wykluczając testciążowy)...

moze rozpoznac ciąże przez normalne badanie ginekologiczne .mój wykrył 3
tyg. ciążę.
p.
http://www.gazeta.pl/usenet/

4. Data: 2003-12-21 17:21:08

Od: "marzena " <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

To wiem.
Chodzi mi o to czy mogę to sprawdzić sama??
Czy są jakieś wyraźne zmiany, np. powiększona szyjka macicy??
Czy mogę to wyczuć??

5. Data: 2003-12-21 17:24:37

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To wiem.
> Chodzi mi o to czy mogę to sprawdzić sama??
> Czy są jakieś wyraźne zmiany, np. powiększona szyjka macicy??
> Czy mogę to wyczuć??

witam
a nie prosciej zrobic test ciążowy niz macac sie
w celu rozpoznania ciązy ? co innego w innych celach :)
p.
http://www.gazeta.pl/usenet/

6. Data: 2003-12-21 18:52:42

Od: "Paulinka" <p...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marzena " <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
: W jaki sposób lekarz ginekolog rozpoznaje ciążę??Czy kobieta sama może to
: sprawdzić??(wykluczając testciążowy)...

Infantylne pytanie w dodatku NTG!

--
Paulinka

7. Data: 2003-12-21 21:28:38

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@N...pl> napisał w wiadomości

> Infantylne pytanie

infantylne..... sama nigdy w zyciu nie mialas takiego leku przed ciaza lub
takiego wielkiego pragnienia by zajsc w ciaze, ze mozna zglupiec i chciec
dopytywac sie o szczegoly, ktorych w ksiazkach nie ma...no a co do ntg -
nazwa grupy moze zmylic:)

8. Data: 2003-12-21 22:41:51

Od: "Paulinka" <p...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rena" <r...@a...pl> napisał w wiadomości

: infantylne..... sama nigdy w zyciu nie mialas takiego leku przed ciaza lub
: takiego wielkiego pragnienia by zajsc w ciaze, ze mozna zglupiec i chciec
: dopytywac sie o szczegoly, ktorych w ksiazkach nie ma

Sorry, ale edukacja seksulana odbywa się w szkole podstawowej, więc jak
sądzę ta panienka powinna znać podstwowoe mechanizmy ludzkiego erotyzmu i
jego konsekwencji.

...no a co do ntg -
: nazwa grupy moze zmylic:)

Posiadanie potomstwa nie zawsze wiąże się z zakładaniem rodziny.

Paulinka

9. Data: 2003-12-21 23:07:51

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"pamana" <p...@w...pl> wrote in message
| witam
| a nie prosciej zrobic test ciążowy niz macac sie
| w celu rozpoznania ciązy ? co innego w innych celach :)

Ale to by było za proste ;-)

Jacek

10. Data: 2003-12-22 12:02:48

Od: Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----USUN-TO> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 21 Dec 2003 23:41:51 +0100 I had a dream that Paulinka
> Sorry, ale edukacja seksulana odbywa się w szkole podstawowej, więc jak
> sądzę ta panienka powinna znać podstwowoe mechanizmy ludzkiego erotyzmu i
> jego konsekwencji.

W Polsce edukacja sesksualna w podstawówce?

Mówisz o nauce o niepokalanym poczęciu na religii?

Zyczenia Świateczne
smutne swieta
Dlaczego go nie kocham?
17,5latek + 25letnia dziewczyna = glupata tego pierwszego. Co robic?
(info) DOM SPOKOJNEJ STAROŚCI