czyszczenie kuchenki gazowej

1. Data: 2003-08-18 09:07:34

Temat: czyszczenie kuchenki gazowej
Od: "Ewa P." <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam tradycyjną kuchenkę gazową z taką pokrywą (chroniącą kafelki?) Pokrywy
nie da się odkręcić (przynajmniej w prosty sposób), a pomiędzy nią a
kuchenką jest szpara, w której gromadzą się zanieczyszczenia, podobnie w
okolicach śrub.
Jak i czym to wyczyścić? A czym potraktować palniki?

Ewa

1. Data: 2003-08-22 19:30:21

Temat: Re: czyszczenie kuchenki gazowej
Od: Nikodem Kuźnik <n...@W...albatros.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa P. wrote:
> [...]
> nie da się odkręcić (przynajmniej w prosty sposób), a pomiędzy nią a
> kuchenką jest szpara, w której gromadzą się zanieczyszczenia, podobnie w
Proponuje jakies mleczko do czyszczenia.

> A czym potraktować palniki?
Oj, tutaj niewiele da sie zrobic - palniki sa zeliwne. Mozna przetrzec je
recznikiem paperowym jesli jes na nich jakis osad, ale generalnie nigdy nie
beda one ozdoba...

Pozdrawiam,

Nik

1. Data: 2003-08-25 08:24:37

Od: Gamon' <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Nikodem Kuźnik wrote:

> Oj, tutaj niewiele da sie zrobic - palniki sa zeliwne. Mozna przetrzec je
> recznikiem paperowym jesli jes na nich jakis osad, ale generalnie nigdy nie
> beda one ozdoba...
Ózdoba moze nie, ale jak sie od czasu do czasu czyms zaleja itp., to
pozniej zdarza sie, ze gasna. U Wlochow bardzo popularne jest
czyszczenie palnikow denaturatem. Dzieki temu nie wygladaja lepiej, ale
przynajmniej tez nie gasna.

Pozdrawiam,
robal.

Poszukuję Minestrone