darmowe ebooki

1. Data: 2005-09-16 10:51:07

Temat: darmowe ebooki
Od: krasny74 <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam. czy ktoś może zna adres strony, na której są darmowe ebooki do
pobrania z dziedziny psychologii,parapsychologii itp? ściągnąłem
kilkadziesiąt ebooków w pakiecie z tdt.org.pl ale serwis już nie działa.
na tej stronie internetowej były m.in. "autosugestia", "samokontrola
umysłu metodą silvy" i wiele innych. nie potrafię tego znaleźć a było
tam wiele darmowych ebooków do pobrania. może ktoś mi pomoże?

2. Data: 2005-09-16 10:58:09

Temat: Re: darmowe ebooki
Od: krasny74 <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

sorry. właśnie znalazłem. www.czakra.com - bardzo fajna stronka,

3. Data: 2005-09-16 11:18:05

Od: zielsko <zielsko_p@_wytnij_to_tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 16-09-2005 o 12:58:09 krasny74 <k...@o...pl> napisał:

> sorry. właśnie znalazłem.

Świetnie. A o cancel słyszałeś?

> www.czakra.com - bardzo fajna stronka,

Niesamowite.
A ja Tobie polecam:
http://psphome.dhtml.pl/reguly.html

--
Paweł Zioło
http://fotozielsko.w.szu.pl/

4. Data: 2005-09-18 08:17:10

Od: "eljasz" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

i tam się właśnie dowiesz największego kłamstwa jakie mogli stworzyć oszołomy z
astralu,
że kobiety mają czakry i muszą je zawsze rano dokładnie czyścić małą
szczoteczką, a mężczyźni muszą to robić wieczorem szczotką ryżową.
i dobrze je smarować towotem bo inaczej się nie otwierają i nie zasilają
organów wewnętrznych czyli po prostu zdechniesz.

o Istocie człowieka możesz przeczytać na
http://www.rozmowy.all.pl
czyli fakcie, że nie jesteś mózgiem.

o życiowych celach
tatuaże ;)