dawnakuchnia-wielkanoc

1. Data: 2002-03-18 09:22:56

Temat: Re: dawnakuchnia-wielkanoc
Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magdalena Bassett <m...@w...net> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisała:
> No coz, tak to jest jak sie skusi na niesprawdzone przepisy.

No coz, zawsze musi byc ten ktos pierwszy, kto sprawdzi przepis...
tym razem padlo na Ciebie ;-)

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2002-03-18 15:51:57

Temat: Re: ciasto na pierogi ( bylo dawan kuchnia)
Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

k...@p...onet.pl wrote:

> A mnie zżera ciekawosc co do tego ciasta na pierogi. Czy moge prosic o
> szczegoly? Qd

Prosze bardzo:

Pieczone Pierogi Magdaleny Bassett

Ciasto
150 gr maki (troche mniej niz szklanka)
100 gr masla
2 lyzki smietany
szczypta soli

Posiekac maslo z maka, gdy drobne, dodac smietane i szybko czubkami
palcow zarobic w kule. Schlodzic 20 min. Rozwalkowac, albo miedzy dwoma
arkuszami pergaminu, albo podsypujac maka, na grubosc 3 mm, jak na
pierogi. Schlodzic. Wycinac kola szklanka, nadziac nadzieniem, zlepic
brzegi pierogow palcami, bez wody czy bialka. Jak najmniej dotykac
palcami, bo cieplo rak uczyni ciasto za lepkie. Piec w goracym piecu na
nieposmarowanej blasze 230C/450F 10 minut, posmarowac rozbitym jajkiem,
piec nastepne 10 min. az brazowe.

Nadzienie:
200 ml ugotowanego ryzu
1 lyzka masla
200 ml drobno posiekanych, usmazonych grzybow
1 jajko
sol, pieprz, estragon
Ryz podsmazyc na patelni na masle, dodac przyprawy i grzyby, wymieszac
dokladnie. Odstawic i gdy chwile przestygnie, domieszac jajko.

Te pierogi mozna zrobic dzien wczesniej i w ostatniej chwili wstawic do
pieca na 5 minut, wiec jest to dobra zakaska do zabrania na skladkowe
party.
Magdalena Bassett

sushi - składniki
przepraszam!!!
priony i wąglik w sprzęcie komputerowym i elektronicznym
Flaczki??
Biała kiełbasa