debik - pytanie do Marii

1. Data: 2004-11-23 20:52:21

Temat: debik - pytanie do Marii
Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mario! Czy zabezpieczasz swojego dębika na zimę? Ostatnio w gazecie
wyczytałam, że należy go lekko okryć.

Pozdrawiam
Bea

P.S. Roślinki od Ciebie pięknie mi się przyjeły. Ciekawe jak przetrwają
zimę.

2. Data: 2004-11-24 06:09:20

Temat: Re: debik - pytanie do Marii
Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata Mateuszczyk" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

> Mario! Czy zabezpieczasz swojego dębika na zimę? Ostatnio w gazecie
> wyczytałam, że należy go lekko okryć.

Czytanie czasem bywa szkodliwe dla systemu nerwowego :-). Mam go 6 lat,
nigdy nie okrywałam. Młode rośliny pewnie są wrażliwsze, ale w momencie,
kiedy jest to już darń, to chyba nic im nie zaszkodzi, a gdyby.... Wiosną
będę robić czystkę na tym skalniaczku przy domu, to będziesz mogła
przyjechać i sobie go znowu wziąć i może coś jeszcze :-)

> P.S. Roślinki od Ciebie pięknie mi się przyjeły. Ciekawe jak przetrwają
> zimę.

Miejmy nadzieję, że dobrze, ale reklamacje są możliwe :-).

Z pozdrowieniami, Maria (ze zmienną możliwością dostępu do sieci)

3. Data: 2004-11-24 13:50:27

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Maria Maciąg wrote:

> Czytanie czasem bywa szkodliwe dla systemu nerwowego :-). Mam go 6 lat,
> nigdy nie okrywałam. Młode rośliny pewnie są wrażliwsze, ale w momencie,
> kiedy jest to już darń, to chyba nic im nie zaszkodzi [...]

Czy chodzi o debik osmioplatkowy? Rosnie go mnostwo w Tatrach, a tam
go tylko snieg okrywa ...

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

4. Data: 2004-11-24 14:10:01

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:Dk0pd.837$M16.169@fe1.columbus.rr.com...

> Czy chodzi o debik osmioplatkowy? Rosnie go mnostwo w Tatrach, a tam
> go tylko snieg okrywa ...

Tak, dokładnie, ale w Tatrach ma doskonałe warunki w porównaniu z tymi u
mnie. Kto był, to wie :-).

Z pozdrowieniami, Maria (wspominając spotkanie - eh, zima szybko przejdzie
:-)]

5. Data: 2004-11-24 14:34:22

Temat: Odp: debik - pytanie do Marii
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Maria Maciąg <m...@N...pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:co24ui$fhu$...@n...news.tpi.pl...

> eh, zima szybko przejdzie

Masz jakieś wiarygodne dane kiedy to się skończy?
Pozdrawiam :-)
Janusz

6. Data: 2004-11-24 14:36:57

Temat: Re: Odp: debik - pytanie do Marii
Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski wrote:

> Masz jakieś wiarygodne dane kiedy to się skończy?

Na wiosne.

Pozdrowienia,
Michal

7. Data: 2004-11-24 14:58:39

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości

> Masz jakieś wiarygodne dane kiedy to się skończy?

Tak, własne nastawienie psychiczne :-). Tak jest o wiele łatwiej :-).
Popatrz..jeszcze tylko imieniny Andrzeja, Mikołajki, Święta...i zaraz wiosna
;-), bo po Nowym Roku już dłuższy i jaśniejszy dzień.
Nie dajmy się chandrze.. Zwłaszcza, że kwitnie coraz więcej :-)).

Z pozdrowieniami, Maria (hi,hi, nawet sieć dziś mi działa)

8. Data: 2004-11-24 16:52:10

Temat: Odp: Odp: debik - pytanie do Marii
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:d01pd.27972$s...@f...columbus.rr.com...

> Na wiosne.

Nie wierzę ;-(
Pozdrawiam ;-)
Janusz

9. Data: 2004-11-24 17:56:57

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maria Maciąg" <m...@N...pl> napisał w
wiadomości news:co18ja$9tp$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
| nigdy nie okrywałam. Młode rośliny pewnie są wrażliwsze, ale w momencie,
| kiedy jest to już darń, to chyba nic im nie zaszkodzi, a gdyby....

Ale wiesz, dwie zimy temu to jedna kępa przetrwała mi bez uszkodzeń, a drugą
szlag trafił w całości (ku memu zdziwieniu tudzież zresztą radości - zrobiło
się trochę miejsca;-)). A rośnie już bardzo długo.

Pozdrawiam, Basia (zasypana śniegiem)

10. Data: 2004-11-25 10:31:03

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maria Maciąg wrote:
> [...]
> będę robić czystkę na tym skalniaczku przy domu, to będziesz mogła
> przyjechać i sobie go znowu wziąć i może coś jeszcze :-)

Dzięki za informację. Nie będę sie więc nad nim nadmiernie rozczulała.

Pozdrawiam
Bea

wichura w Tatrach Slowackich
grudniowy numer Ogrodów
Chińszczyzna w ogrodzie
Strona albo grupa o kwiatkach ale doniczkowych.
ogrodowe zwierzątka zimą