dentysta - sadysta

1. Data: 2003-03-25 20:37:04

Temat: dentysta - sadysta
Od: "Tomasz Bednarz" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rok temu szukajac przyczyny problemow z oczami trafilem rowniez do dentysty
a ten rzejrzenia na jeden zabek ktory wyleczyl tak ze
go usmiercil i wepchnal przez przewiercony zab i korzen cialo obce
(wypelnienie) do zatoki
Dzis przeszedlem zabieg usuniecia tegoz zeba i wyciagniecia
ciala obcego
Dlubalo mi w szczece: 1 doktor-lekarz, 2 lekarzy i 2 pielegniarki przez 1,5
godziny
Moj wspanialy dentysta kiedy dowiedzial sie wczesniej ze wepchnal mi
cialo obce do zatoki zaproponowal ze sam je usunie
... do powyzszego mam pytania:
1. czy wepchniecie wypelnienia do zatoki to przypadek, ktory czesto sie
zdarza czy moze ewidentny brak umiejetnosci u dentysty ?
2. czy dentysta ktory proponuje wykonanie zabiegu endoskopii w zwyklym
gabinecie stomatologicznym majac do dyspozycji 1 pielegniarke jest
nienormalny? i czy powinien dalej byc dentysta?

TB

2. Data: 2003-03-27 21:59:21

Temat: Re: dentysta - sadysta
Od: "Adam" <a...@...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz Bednarz" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

| 1. czy wepchniecie wypelnienia do zatoki to przypadek, ktory czesto sie
| zdarza czy moze ewidentny brak umiejetnosci u dentysty ?

zdarza sie. czysty przypadek, czasami pech czy blad operatora. anomalie
anatomiczne, czyli nietypowa budowa korzneia zeba, nietypowe polozenie zeba
wzgledem zatoki, itp itd...

| 2. czy dentysta ktory proponuje wykonanie zabiegu endoskopii w zwyklym
| gabinecie stomatologicznym majac do dyspozycji 1 pielegniarke jest
| nienormalny? i czy powinien dalej byc dentysta?

zawsze mi sie wydawalo ze powodzenie zabiegu nie zalezy od ilosci operatorow
i ich tytulow, tylko od sprawnosci manualnej i wiedzy.

Adam

Rekonstrukcja plytki paznokciowej ?
Apatyt -- jak powstrzymac?
nifuroksazyd