depilacja

1. Data: 2003-06-04 18:44:20

Temat: depilacja
Od: "Aga" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

zawsze goliłam nogi maszynką i bardzo dobrze to przyjmowały
zero chrostek, kropek itd.
w niedziele sie troche poopalalam, a w pon rano nie chcialo
mi sie ogolic calych nozek /teraz na szczescie!/ a ze nie bylo upalu,
wiec aby szybko bylo, ogolilam tylko tyle
co wystaje zza dlugich spodni przy siedzeniu
bylo ok az tu nagle w wtorek patrze a tam jakies chrosteczki!
masakrystycznie duzo i okropnie to wyglada.....jak wysypka!
tak kolo kostki i troche wyzej.... boli tak sobie....
wypilam wapno....poki co i smaruje kremem...
ale nie pomaga!!!!!!!

zna ktos moze jakies domowe sposoby zeby sie tego jak najszybciej
pozbyc?????
cieplo jest i gotuje sie w glugich spodniach!!!!!

czy to moglo sie stac ze wszgledu na podraznienie swiezo opalonej skory???
nigdy mi sie tak jeszcze nie zdarzylo!!!!!
cos jest nie tak?
A.