depresja albo cos wiecej ?

1. Data: 2001-06-08 17:08:31

Temat: depresja albo cos wiecej ?
Od: "SPAM" <f...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesli jest tu osoba mogaca pomoc albo znajaca kogos dobrego w leczeniu
ostrego ..sam nie wiem jak to nazwac..stanu zalamania psychicznego prosze o
kontak napriv . Tylo Poznan ..albo doradzcie jakies miejsca w internecie
gdzie mozna pogadac o problemach ze specjalista ....dziekuje

ar

1. Data: 2001-06-09 15:27:21

Temat: Re: depresja albo cos wiecej ?
Od: "Konrad Buraczewski" <b...@s...iq.pl> szukaj wiadomości tego autora

SPAM <f...@t...pl> w artykule news:3b210632@news.vogel.pl pisze...
> [...]
> kontak napriv . Tylo Poznan ..albo doradzcie jakies miejsca w internecie
> gdzie mozna pogadac o problemach ze specjalista ....dziekuje

www.leczdepresje.org

Konrad

--
...:::http://beet.jx.st:::...