dermatolog

1. Data: 2003-06-26 09:51:38

Temat: dermatolog
Od: "b" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos moze mi polecic dobrego dermatologa w Krakowie? Zrobilo mi sie rok
temu jakies badziewie na skorze nog i mam pelno blizn ktore sie nie goja -
robi sie wokol tego caly czas stan zapalny. Bylam z tym u 2 dermatologow ale
oni zupelnie jakby nie wiedzieli na czym ich zawod polega. Wyglada to
okropnie mam strasznie zeszpecone nogi i juz nie wiem czy istnieje jakis
dobry lekarz ktory zaleci jakies leczenie ktore cos pomoze:(

2. Data: 2003-07-03 20:26:53

Temat: Odp: dermatolog
Od: "Japak" <8...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik b <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bdefp5$da6$...@a...news.tpi.pl...
> [...]
> okropnie mam strasznie zeszpecone nogi i juz nie wiem czy istnieje jakis
> dobry lekarz ktory zaleci jakies leczenie ktore cos pomoze:(

hmm, z lekarzami to tak jest - bardziej udają, że coś potrafią i kasują za
ścieme.

Przysiega Hipokratesa
Operacja biodra / endoproteza
prady selektywne w leczeniu nerwicy ?