dieta Reznera

1. Data: 2007-12-10 21:11:19

Temat: dieta Reznera
Od: "Marta" <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

a to znacie? http://zlotemysli.pl/mcl.php?c=4main&idEbook=353

2. Data: 2007-12-11 16:46:14

Temat: Re: dieta Reznera
Od: "m...@g...com" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Gru, 22:11, "Marta" <m...@v...pl> wrote:
> a to znacie?http://zlotemysli.pl/mcl.php?c=4main&idEbook=
353

Wiesz coś więcej na temat tej diety ????

3. Data: 2007-12-11 17:29:18

Od: "dekazzze" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości
g.googlegroups.com...

> Wiesz coś więcej na temat tej diety ????

widzisz musisz też nauczyć się rozpoznawać spamerów. Książka być może
ciekawa, jednak każdy spamer to taki internetowy przestępca chcący za
wszelką cenę wcisnąć komuś książkę czy jakiś inny towar używając
nielegalnych sposobów, czyli poprostu kanalia - bo w marketingu, reklamie
używa się etycznych metod a nie spamuje;)

http://groups.google.pl/groups/search?hl=pl&lr=&ie=U
TF-8&q=m...@v...pl

tam są dowody złamania ustawy przez tego osobnika a jak szukasz diety to
poszukaj w google albo zapytaj wszystkich zamiast spamera, który w 90% poza
wysłaniem spamu więcej na grupę nie zagląda.

Swoją drogą poszukaj w internecie czegoś na temat diet takich jak
Montignac - chyba najbardziej polecana, Dieta Atkinsa, Dieta Optymalna -
najwięcej jej "wyznawców" jest na tej grupie.

pzdr,
dkzzzzzzzzz.

4. Data: 2007-12-11 18:34:26

Od: "ali " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

dekazzze <d...@g...pl> napisał(a):

Dieta Optymalna -
> najwięcej jej "wyznawców" jest na tej grupie.
>
> pzdr,
> dkzzzzzzzzz.

nie wyznawców synku lecz ludzi którzy przestali dzięki niej chorować

5. Data: 2007-12-11 19:03:24

Od: "dekazzze" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ali " <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> Dieta Optymalna -
> nie wyznawców synku lecz ludzi którzy przestali dzięki niej chorować

niech wam będzie, nie jestem i nie byłem waszym lekarzem i mi to jest
obojętne ojcze.

pzdr,
dkzzzzzzz.

6. Data: 2007-12-11 21:01:22

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dekazzze" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]

> Montignac - chyba najbardziej polecana, Dieta Atkinsa, Dieta Optymalna -
> najwięcej jej "wyznawców" jest na tej grupie.

Gwoli ścisłości - ja rozumiem, że żyjemy w kraju de facto: wyznaniowym.
i stąd to nadużywanie religijnych określeń, ale "wyznawać", to można jakąś
religię. My jesteśmy ZWOLENNIKAMI żywienia optymalnego dr. Kwaśniewskiego.
KAŻDY jest zwolennikiem JAKIEJŚ diety :)

Krystyna
--
Do źródła trzeba iść pod górę.

7. Data: 2007-12-11 21:29:02

Od: "dekazzze" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> religię. My jesteśmy ZWOLENNIKAMI żywienia optymalnego dr. Kwaśniewskiego.
> KAŻDY jest zwolennikiem JAKIEJŚ diety :)

hehe są zwolennicy i są "wyznawcy" tak optymalni, wegetarianie jak i inni..
no i tak jak w religii;)

pzdr,
dkzzzzzzzz.

8. Data: 2007-12-12 14:56:18

Od: "Jurek dAq" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"dekazzze" <d...@g...pl> a écrit dans le message de news:
fjmvf4$6r0$...@i...gazeta.pl...

> hehe są zwolennicy i są "wyznawcy" tak optymalni, wegetarianie jak i
> inni.. no i tak jak w religii;)
>
> pzdr,
> dkzzzzzzzz.

naprawde myslisz (chyba wiesz co to znaczy?) ze jak TY jestes wyznawca (a
wiec wierzacym w cos) to inni tez musza? Ale z tego co sie dzieje w POlsce
widac ze strasznie tych wierzacych w cuda ;) sie namnozylo :)))

Jurek

9. Data: 2007-12-12 15:17:26

Od: "dekazzze" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek dAq" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

> naprawde myslisz (chyba wiesz co to znaczy?) ze jak TY jestes wyznawca (a
> wiec wierzacym w cos) to inni tez musza? Ale z tego co sie dzieje w POlsce
> widac ze strasznie tych wierzacych w cuda ;) sie namnozylo :)))

A nic nie słyszałem o namnożeniu stosujących DO.. jakieś źródło?

żart;))

pzdr,
dkzzzzzzz.

10. Data: 2007-12-12 16:24:55

Od: "a...@g...com" <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

a...@g...com

TF-8&q=....@v...pl

> [...]
> Montignac - chyba najbardziej polecana, Dieta Atkinsa, Dieta Optymalna -
> najwięcej jej "wyznawców" jest na tej grupie.

sibutrabine
Re: MI5 Persecution: Brighton 24/9/98 (10718)
Czy człowiek powinien jeść również surowe mięso?
Mountain Blue, gdzie w Polsce?
Dietetycy - Poznań