dieta cud

1. Data: 2003-05-24 18:50:23

Temat: dieta cud
Od: "femme" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
mam do was wszystkich pytanie.czy ktos z was stosowal jakas diete, skuteczna
diete i moze mi ja polecic.ewentualnie moze jakies strony z roznymi
propozycjami diet.glownie chodzi mi o diete podczas ktorej w krotkim czasie
schudnac:)
z gory dziekuje za pomoc:)

2. Data: 2003-05-25 10:51:59

Temat: Re: dieta cud
Od: "Iza Radac'" <i...@i...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "femme" <b...@w...pl> napisał:
> [...]
> diete i moze mi ja polecic.ewentualnie moze jakies strony z roznymi
> propozycjami diet.glownie chodzi mi o diete podczas ktorej w krotkim

Wyglada na to, ze takiej diety nie ma, gdy o odchudzanie chodzi.
Bo jak zapewne wiesz, nie ma drogi na skroty.
Calkiem niezle prezentuje sie metoda M. Montignaca, co pokazuja posty na
tej grupie. Jest to jednak przede wszystkim dieta na cale zycie,
wymagajaca pewnej wiedzy, wprawy, konsekwencji, cierpliwosci i rozumienia
swojego ciala.
Jej skutecznosc pod wzgledem szybkosci chudniecia nie jest powalajaca, ale
ci, ktorzy stosuja ja konsekwentenie od dluzszego czasu, zdaja sie byc
zadowolenia z efektow.

pozdrowki!
--
Iza
howuser&userid=12813632

3. Data: 2003-05-25 14:48:50

Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "femme" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> diete i moze mi ja polecic.ewentualnie moze jakies strony z roznymi
> propozycjami diet.glownie chodzi mi o diete podczas ktorej w krotkim

www.janwer.com kliknij dieta

Szybkość chudniecia jest odwrotnie proporcjonalna do trwałości efektu i
wprost proporcjonalna do utraty zdrowia.

Strona domowa http://www.janwer.com/ [ http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/ ]
Nasza sieć http://www.fredry.net/ [ http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/ ]

Ksiegarnia wysylkowa??
Atkins raz jeszcze...