dieta dla zapracowanej

1. Data: 2002-02-12 14:29:44

Temat: dieta dla zapracowanej
Od: n...@p...onet.pl (Nina) szukaj wiadomości tego autora

Witam

jestem osoba pracujaca do 17. Obiado kolacje jem dosc pozno - okolo
19.00. Szukam diety, w ktorej moglabym zjesc cos w pracy -
nieklopotliwe w przygotowaniu (odpada robienie rano salatek, jajek
itp, tak abym wieczorem jadla mniej.

pozdrawiam

Nina

2. Data: 2002-02-13 10:31:23

Temat: Re: dieta dla zapracowanej
Od: Wojciech Gołąbowski <w...@g...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nina"
> [...]
> 19.00. Szukam diety, w ktorej moglabym zjesc cos w pracy -
> nieklopotliwe w przygotowaniu (odpada robienie rano salatek, jajek

Hmmm... Może "golonko z rusztu" z marketu? Jedyny kłopot to
konieczność nadłożenia drogi i niebezpieczeństwo dodatkowych
(niepotrzebnych) zakupów, gdy coś wpadnie w oko... :)

Wojtek
--
, Wojciech "Voqo" Gołąbowski
. / ,'. ,'| ,'. http://www.golabowski.art.pl/

3. Data: 2002-04-04 15:56:28

Od: "Agnieszka" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

witaj
ja moge ci cos zaproponowac
ale to chyba nie miejse na dluzsze gadanie tutaj
jesli chcesz to napisz prv na u...@g...pl
odpowiem ,wyjasnie co i jak
pozdr
aga
Użytkownik Wojciech Gołąbowski <w...@g...art.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:3...@n...vogel.pl...
> [...]
> . / ,'. ,'| ,'. http://www.golabowski.art.pl/
> \/ `.' `.| `.' "Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Potrafię godzinami

CZCESZ PLACIC MNIEJ ZA POLACZENIA TELEFONICZNE
tłuszcz
Distributorow ?
gdzie można kupić bataty (słodkie ziemniaki) ?
dieta kopenhaska