dieta optymalna

1. Data: 2000-04-12 20:51:02

Temat: dieta optymalna
Od: "nycpd" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Na samym poczatku wyjasnie ze jestem lakto-ovo-wegetarianinem. Z tego co
wiem to d.o. faktycznie w poczatkowej fazie daje 'pozytywne' efekty poziom
cholesterolu znacznie sie obniza i nieznacznie spada cisnienie tetnicze.
Jednak znajoma mojej mamy dostala skazy bialkowej. skonczylo sie na
kortizonie. Zwolennicy Kwasniewskiego nic nie mowia ze taka przygoda
skonczyc sie moze rakiem jelita ale o czym mowic ludzie wierza w
urynoterapie i inne bzdury
nycpd

2. Data: 2000-04-13 05:24:35

Temat: Re: dieta optymalna
Od: Leszek Poręba <l...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"nycpd" <a...@t...pl> napisał / wrote:

> [...]
ze
taka przygodaskonczyc sie moze rakiem jelita ale o czym mowic ludzie wierza

Czy mógłbyś przedstawić szczegóły tej sprawy, bo to że był na DO nie świadczy, że
stosował ją poprawnie. Na DO zjada się tylko 50 do 70 g białka dziennie w zależności
od
masy ciała. Ja jestem 32 miesiące na diecie i mogę powiedzieć same dobre rzeczy.

Leszek Poręba

l...@p...wp.pl

3. Data: 2000-04-13 16:37:43

Od: "BaN" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
zależności od
> masy ciała. Ja jestem 32 miesiące na diecie i mogę powiedzieć same dobre

...napisal, lezacy tuz obok kilkunastu pikajacych rownomiernie urzadzen
szpitalnych i zwisajacych ze stojaka kroplowek, uczestnik grupy
pl.sci.medycyna.

:)

4. Data: 2000-04-14 05:55:01

Od: Małgorzata Majkowska <a...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek Poręba" <l...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
zależności od
> masy ciała. Ja jestem 32 miesiące na diecie i mogę powiedzieć same dobre

32 miesiace ????? A mnie jakims cudem udalo sie przezyc 33 lata bez D O.
Szlag mnie trafia jak czytam o cudownej terapii boczkiem. Chyba polece
nakarmic moja 5-miesieczna coreczke schaboszczakiem bo pewnie jabluszko i
zupka marchewkowa jej zaszkodza...
Malgorzata Majkowska

----
"Są tylko dwie rzeczy nieskończone -
Wszechświat i ludzka głupota"
a...@b...com.pl
http://www.btsnet.com.pl/majkowscy/
--------

5. Data: 2000-04-14 06:14:59

Od: "Jacenty" <j...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

BaN napisał(a) w wiadomości: ...
>...napisal, lezacy tuz obok kilkunastu pikajacych rownomiernie urzadzen
>szpitalnych i zwisajacych ze stojaka kroplowek, uczestnik grupy
>pl.sci.medycyna.

Czy było aż tak źle?? Napisz dokładniej i czy DO Cię z tego wyciągnęła?
Jak na razie dyskutują sami zdrowi i niechorujący optymalni.
Jacenty

6. Data: 2000-04-14 06:17:40

Od: "Jacenty" <j...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Małgorzata Majkowska napisał(a) w wiadomości:
<38f6b3bf$1@news.astercity.net>...

> Chyba polece
>nakarmic moja 5-miesieczna coreczke schaboszczakiem bo pewnie jabluszko i
>zupka marchewkowa jej zaszkodza...
Wreszcie rozsądnie mówisz. Pamiętaj jednak, że jak panierowany w bułce, to
już bez ziemniaczków. Na wierzch połóż kawałek masełka. Pycha.
:-))))))))))))0
Jacenty

7. Data: 2000-04-14 06:28:56

Od: "Jacenty" <j...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

nycpd napisał(a) w wiadomości: ...
>Witam,
>Na samym poczatku wyjasnie ze jestem lakto-ovo-wegetarianinem. ...........
Takie pytanie niewiele wyjaśni. Radzę poczytaj książki czytaj różne posty.
Ja od 7 m-cy jestem na DO, wnikliwie czytam i wręcz studiuję różne tematy.
Rozmawiam osobiście z ludźmi na DO. I tak mam masę wątpliwości. Mimo że
popieram tę ideę, to ciągle jakaś obawa mnie podszczypuje. Potem znów wracam
pamięcią do udokumentowanych i potwierdzonych przeze mnie przypadków
pozytywnych i taka huśtawka emocji towarzyszy mi ciągle.
Ja jestem na DO tylko dla tego, że pomaga mi utrzymać wagę, i zawsze
lubiłem tłuste rzeczy. Każda inna dieta wymagała ode mnie wyrzeczeń. Na DO
nawet piwem się nie opijam, bo po jednym mam już dosyć.
Lakto-ovo wege, może być 100 % optymalnym. W cale nie trzeba jeść mięsa i
smalcu. W żółtkach jest wszystko.
Jacenty

8. Data: 2000-04-14 06:46:43

Od: Krzysztof Okoń <m...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja jestem na DO tylko dla tego, że pomaga mi utrzymać wagę, i zawsze
> lubiłem tłuste rzeczy.

to wszytko wyjaśnia, tylko czemu jeszcze potrzebujesz uzasadnień? Ja lubię piwo,
a nie cierpię dentysty, ale nie dorabiam do tego filozofii.

Krzysztof Okon, MD
Department of Pathology
Collegium Medicum, Jagiellonian University
Kraków, Poland

9. Data: 2000-04-14 06:51:01

Od: "Jacenty" <j...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Okoń napisał(a) w wiadomości: <3...@c...edu.pl>...

>to wszytko wyjaśnia, tylko czemu jeszcze potrzebujesz uzasadnień? Ja lubię
piwo,
>a nie cierpię dentysty, ale nie dorabiam do tego filozofii.

O nie nie. Od filozofii Kwaśniewskiego to ja się odcinam. Tzn nie jest zła,
ale utopijna. A może nawet trochę zła, bo nie ma narodów wybranych.
Uzasadnień potrzebuję, bo nie chcę się wpędzić w chorobę.
Jacenty

10. Data: 2000-04-14 06:52:15

Od: Małgorzata Majkowska <a...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacenty" <j...@r...pl> napisał w wiadomości

> Wreszcie rozsądnie mówisz. Pamiętaj jednak, że jak panierowany w bułce,
> już bez ziemniaczków. Na wierzch połóż kawałek masełka. Pycha.
> :-))))))))))))0
> Jacenty

A surowki zadnej???
Malgorzata Majkowska