dieta wg. Montignac'a - pytanie podstawowe

1. Data: 2002-10-29 15:47:32

Temat: dieta wg. Montignac'a - pytanie podstawowe
Od: j...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

a w każdym razie dla mnie podstawowe.
Jak ma się ta dieta wobec klopotów z układem krążenia, a konkretnie - z sercem?
Jestem po dwóch zawałach, co prawda czuję się jako tako, ale nie chcialbym tego
popsuć. Jednocześnie widzę, że muszę coś zrobić z wagą, a żreć się ciągle chce.
Więc pytam - czy ta dieta byłaby dla mnie bezpieczna, a w każdym razie
nieszkodliwa?

pozdrawiam
A.

2. Data: 2002-10-29 16:11:25

Temat: Re: dieta wg. Montignac'a - pytanie podstawowe
Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> A.
>
> W książce "Jeść aby schudnąć" MM jest rozdział na temat osó z problemami tego
typu.
Mój mąż jest po zawale i czuje się na diecie świetnie.

Pozdrawiam- Gosia

3. Data: 2002-10-29 16:37:41

Od: "Januszeq" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
chce.
> Więc pytam - czy ta dieta byłaby dla mnie bezpieczna, a w każdym razie

Pytanie to winieneś oczywiście zadać lekarzowi, swemu kardiologowi
i wydaje mi się, że nie mówiąc "dieta", tylko
"pokarmy wprowadzające mniej cukru do krwi",
"bez głodzenia się",
"chcę odstawić: piwo, ziemniaki, kukurydzę, słodycze, ..."
"jeść posiłki: tłuszcze + białko lub węglowodany + białko"

Ja na MM mam więcej energii, zniknęła ociężałość po posiłkach i
ochota/potrzeba na drzemkę po południu. Wydaje mi się, że jest to wynikiem
jakiegoś odciążenia organizmu co sercu powinno trochę pomóc, pomijając już
samo schudnięcie. Znacznie zmniejszyło mi się łaknienie, MM pomógł
znakomicie na "żreć się ciągle chce". Jeśli do tej pory jesz tak jak ja pół
roku wcześniej (byle jak i co aby tylko smacznie i dużo) na przejściu na MM
możesz tylko zyskać.
Jednak nie jestem medykiem i moja OPINIA jest warta tyle co każdego innego
laika, czyli nic.
Przypadkiem wiem, że tu na liście bywa conajmniej jeden lekarz (a pewnie
więcej). Oni mogą powiedzieć Ci jak rozmawiać z kardiologiem, żeby zrozumiał
co chcesz zrobić. Może będzie wtedy chciał/musiał jakoś skorygować Twoje
leczenie (jeśli jakieś trwa).

Pozdrawiam i życzę zdrowia
JAnuszeq

4. Data: 2002-10-29 19:49:32

Od: "Saman_tha" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
chce.
> Więc pytam - czy ta dieta byłaby dla mnie bezpieczna, a w każdym razie

Nie jestem lekarzem!
odpowiadam tylko dlatego, ze zainteresowalo nie "a żreć się ciągle chce."
Sdzac po tym i zawale, masz nadwage.
Jesli sie nie myle to:
najwazniejsze jest w tej chwili schudniecie
jesli nadwaga jest duza, to wazniejsze jest schudniecie niz liczenie witamin
za wszelka cene !

jestem na MM wiec glupio mi pisac ze na MM masz jedno i drugie!
kazda osoba z innej diety powie ci to samo!

Mysle ze powinienes sprawdzic na co pozwala MM, czego zabrania i sam
zobaczsz czy to co jemy to jest szkodliwe czy nie :)
widac jak na dloni!

zycze duzo zdrowia!
Saman_tha (bez zawalu ale z bylymi klopotami z krazeniem)

5. Data: 2002-10-30 07:45:28

Od: j...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Serdecznie dziękuję Wam za Wasze sugestie. Z pewnościa do nich się dostosuję.

A.

6. Data: 2002-10-30 09:11:21

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
chce.
> Więc pytam - czy ta dieta byłaby dla mnie bezpieczna, a w każdym razie

jeszcze jedna uwaga;na MM bedziesz mocno ograiczal tluszcze nasycone,a wrecz
dogadzal sobie tluszczami nienasyconymi-czyli rybami,oliwa z oliwek.Jesli
ten argument powiesz kardiologow,bedzie cie namawial do tej diety.Pozdrawiam
Hafsa

krem
Montignac a wege - gdzie tkwi kruczek?
Do ithilhin