differin - pocieszenia...!

1. Data: 2003-12-11 12:04:03

Temat: differin - pocieszenia...!
Od: Mo <l...@b...gazeta.g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć. Powiedzcie mi, że to działa. Używam żelu od 4 tygodni i... nic.
Poza uczuleniem na wszelkie inne kosmetyki. Czy to tonik, czy maseczka,
cała się robie czerwona, powieki (choć nic na nie nie nakładam) mam jak
papier. O fluidzie mogę zapomniec, toleruję tylko krem nawilżający,
którego używam od dawna. No wiem, efekty sie mają po 4-8 tygodniach
pojawić (BTW, czmeu taki rozstrzał?), ale coś się już po mału mogłoby
zmieniać? W kierunku do zera, oczywiście, bo nowe wciąż się robią, a jakże.

Powiedzcie, że podziała!

M.
--
"Kobieta stanowi niebezpieczeństwo dla każdego raju." (Paul Claudel)

1. Data: 2003-12-11 15:09:27

Temat: Re: differin - pocieszenia...!
Od: "Dana" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mo" <l...@b...gazeta.g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> pojawić (BTW, czmeu taki rozstrzał?), ale coś się już po mału mogłoby
> zmieniać? W kierunku do zera, oczywiście, bo nowe wciąż się robią, a

Używam od ponad miesiąca i nic, tylko nowe grudki, żadnej poprawy i
właściwie moge się też podpisać pod opisanymi wyżej objawami - uczulenie na
wszystko itp. Ale jeszce bedę używać do wykończenia tubki (z nadzieją że coś
drgnie ku lepszemu).

1. Data: 2003-12-11 21:49:35

Od: "Beatka" <s...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jakże.

Ja uzywalam jakis czas temu i dosc szybko zauwazylam poprawe (ok po 1 tyg)
zel bardzo wysuszyl mi skore ale nie uczulil tak jak tobie.Pozniej 2 razy
pod rzad(zalecenie dermatologa dla podtrzymania efektu) uzywalam differin
krem (on tak bardzo nie wysusza skory) ale mimo duzej, wczesniejszej poprawy
skora mi sie przyzwyczaila i musialam zmienic leki. Teraz uzywam Isotrexin
na przemian z metronidazolem (masc) i przez 3 tyg bralam antybiotyk doustnie
Unidox.Te leki bardziej mi sluza.
Ja na Twoim miejscu zglosilabym niepokojace objawy lekarzowi i poprosila o
zmiane lekow.
Pozdrawiam Beata

1. Data: 2003-12-12 08:29:28

Od: "Lady Huncwot" <l...@W...autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Cześć. Powiedzcie mi, że to działa.

U mnie działa!
Sądząc po Twoim opisie - Differin po prostu nie jest lekiem dla Ciebie.
Poproś lekarza o coś innego, nie ma sensu tak się katować bez efektów.

Pozdrawiam,

LH

1. Data: 2003-12-14 17:50:38

Od: :: Solana :: <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Mo wrote:
> Powiedzcie mi, że to działa. Używam żelu od 4 tygodni i... nic.

Ja uzywalam kilka dni, bo moja skora zrobila sie bardzo wrazliwa i byle
zadrapanie paznokciem powodowalo rozciecie. Efektow oczywiscie tez nie bylo.

magda

RE: Zapach dla brunetki 30 - na dzien
znowu wlosy :))
pomadka lub błyszczyk w kolorze pomarańczy
kora
OT [WRC] Smartczeki oddam