dior,chanel, lancome...

1. Data: 2004-11-26 10:31:00

Temat: dior,chanel, lancome...
Od: "nicolla" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

WItam ;)
Na allegro mozna znalezc kredki lancome diora chanel itp..zastanawiam sie na
ile sa one oryginalne (i dlugotrwale) bo chcialabym wyrobowac,sa wcenie ok
20zl. Moze ktras z was kupila i podzieli sie opinia? bylabym bardzo
wdzieczna ;)
pozdrawiam ;)

nicolla

1. Data: 2004-11-26 14:07:46

Temat: Re: dior,chanel, lancome...
Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Nov 2004 11:31:00 +0100, in pl.rec.uroda "nicolla"
<n...@o...pl> wrote in
<5...@n...onet.pl>:

> [...]
>ile sa one oryginalne (i dlugotrwale) bo chcialabym wyrobowac,sa wcenie ok
>20zl. Moze ktras z was kupila i podzieli sie opinia? bylabym bardzo

jeśli są po 20 zł, to raczej na pewno nie są oryginalne. ale podaj
linka, nigdy nic nie wiadomo.

amg

1. Data: 2004-11-26 14:45:54

Od: "Lukrecja" <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nicolla" napisał :

> zastanawiam sie na ile sa one oryginalne

No, bo mogą być oryginalne na 50 %... ;-)

1. Data: 2004-11-26 15:01:09

Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nicolla" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> ile sa one oryginalne (i dlugotrwale) bo chcialabym wyrobowac,sa wcenie ok
> 20zl. Moze ktras z was kupila i podzieli sie opinia? bylabym bardzo

Akurat przy kwocie 20 zł sprawa jest niejasna.
Podróbki są sprzedawane z opcją 'kup teraz' za 10 zł, 9.99 zł, itp.
Pełnowartościowe oryginały (kartonik, aktualna kolekcja, wybór kolorów) przy
opcji 'kup teraz' są wystawiane za 30 - 65 zł w zależności od marki.

A za dwadzieścia parę złotych można wylicytować oryginalną konturówkę czy
kredkę do oczu, jeśli aukcja zaczynała się od niższej kwoty i było mało
chętnych. A tak bywa w przypadku, gdy kredka nie ma kartonika, jest już
wycofana z oferty firmy, ma mało popularny kolor, ma jakieś rysy, starte
napisay, albo jest trochę zużyta, sprzedawca dopiero zaczyna i nie ma
wyrobionej marki na allegro, nie zamieścił zdjęcia albo zamieścił
beznadziejne...itp itd.

Podaj linka, wtedy będzie można powiedzieć coś bliżej.

--
best regards
Asia/niedzielka/Jona [wroclaw]

1. Data: 2004-11-26 21:14:24

Od: "nicolla" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Najwiecej jest takich:
http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=35958957
za 10zl...

1. Data: 2004-11-26 21:45:05

Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

> Najwiecej jest takich:
> http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=35958957
> za 10zl...

A takie coś, to zapomnij. To nawet nie stało obok oryginalnych produktów
Lancome.

A swoją drogą, żeby nazwać kredkę "1 in 3 eyeshadow"...
Że co, trzeba kupić trzy takie badziewia, żeby wyszedł jeden cień?
Mega ROTFL :)))

1. Data: 2004-11-26 21:58:29

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Nov 2004 22:14:24 +0100, in pl.rec.uroda "nicolla"
<n...@o...pl> wrote in <5...@n...onet.pl>:

>Najwiecej jest takich:
>http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=35958957
>za 10zl...

podróbka.

amg

1. Data: 2004-11-26 23:08:45

Od: "Monia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna M. Gidyńska" <a...@d...pl> napisał w wiadomości
> podróbka.

A mnie zawsze zastanawia, skad wy wiecie, ze cos jest podroba a co innego
nie jest..? Po czym to poznajecie? Po niskiej cenie? Przepraszam bardzo, ale
to niezbyt dobre wedlug mnie kryterium...
Pozdrawiam,
Monia

1. Data: 2004-11-27 07:42:20

Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monia" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
ale
> to niezbyt dobre wedlug mnie kryterium...

Bo się nie znasz (no offence).
Po cenie widać od razu i nawet nie trzeba wchodzić na aukcję. Zrozum,
oryginalna kredka kosztuje w sklepie ok 80 zł. Na allegro sprzedaje się
takie rzeczy za 50 % - 60 % ceny. Sprzedający też musiał coś za nią
zapłacić. A nawet jeśli dostał albo ukradł, to obniży cenę o 5 zł w stosunku
do innych sprzedajacych. Co innego jeśli aukcja miałą przebieg licytacji od
1 zł i było mało chętnych, to rzeczywiście teoretycznie taka kredka może
pójść za dychę. Ale to ewidentna strata sprzedającego. Więc kto normalny
wystawiałby towar z opcją 'kup teraz' w cenie przy której zalicza stratę?
Przecież u innych sprzedajacych te kredki schodzą po 50 zł za sztukę - jest
na nie
dużo chętnych. Nie uważasz, że gdyby ktoś wystawił oryginał za 10 zł, to
wszyscy by się na to rzucili (ja również i podejrzewam, że amg także)?

To jest najzwyklejsza polska kredka za 4 zł, tylko producencik tego
badziewia bezprawnie umieścił na nim logo lancome. Oraz kilka debilnych
napisów, które jeszcze bardziej obnażają, że to podróba. Przypatrz się, co
widać na zdjęciu. Czy to aby normalne, żeby na rzekomej kredce do brwi było
napisane "lipliner", czyli konturówka do ust? A w opisie aukcji koleś
umieścił:

"LANCOME 1 IN 3 EYESHADOW"

co po polsku brzmi:

"LANCOME JEDEN W TRZECH CIEŃ"

no przecież to kredka dla, delikatnie mówiąc, mało bystrych...

Następnie wystarczy spojrzeć na asortyment kolesia. Teraz wystawia tylko tę
kredkę, ale dostał komentarze za np. podkład lancome - sztandarowy produkt
podróbiarzy na allegro: kup teraz za 36 zł, nazwa produktu "LANCOME NATURAL
TOUCH TREATMENT FOUNDATION". Jak się zna asortyment firmy, to się wie, że
żaden ich podkład nigdy nie nosił takiej nazwy. A jak się nie zna, to
wystarczy wejść na stronę firmy: www.lancome.com i sobie poszukać. Nawet
jeśli kiedys produkowali, a teraz jest wycofany i rzeczywiście z tego powodu
może już nie być danego podkładu na firmowej stronie, to wystarczy wpisać
nazwę do gugli. Produkty wycofane nawet kilka lat temu można znaleźć w
internecie bez problemu, wraz ze zdjęciem, ceną i kolorami, itp. Co ciekawe
po
wpisaniu LANCOME NATURAL TOUCH TREATMENT FOUNDATION gugle pokazuje 0
trafień. Dziwne... A może firma wyprodukowała ten produkt w głębokiej
tajemnicy?

Więc skoro koleś sprzedawał podróby, to dlaczego z tą kredką miałoby być
inaczej?

I na koniec zdjęcia:

orginał:

http://secure.strawberrynet.com/images/products/0140
1780902.jpg

i to coś:

http://img.allegro.pl/photos/oryginal/35/3595/359589
/35958957

Taki długi wywód, ale wierz mi - wystarczyło spojrzeć na cenę...

1. Data: 2004-11-27 09:05:04

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 27 Nov 2004 00:08:45 +0100, in pl.rec.uroda "Monia"
<m...@p...onet.pl> wrote in <co8csr$dge$1@news.onet.pl>:

>A mnie zawsze zastanawia, skad wy wiecie, ze cos jest podroba a co innego
>nie jest..? Po czym to poznajecie? Po niskiej cenie? Przepraszam bardzo, ale
>to niezbyt dobre wedlug mnie kryterium...

nie po cenie. po wyglądzie. tak się niefortunnie dla podrabiaczy
składa, że mam dobrą pamięć do opakowań i znam te języki, w których są
na nich produkowane opisy. ergo - jeśli coś wygląda tandetnie i wiem,
że nigdy nie było w ofercie, a dodatkowo napis jest z błędem albo nie
tym fontem, co trzeba, to nawet jeśli ktoś wystawiłby to za 200 pln a
nie 20, i tak wiem, co o tym sądzić.

amg

pierwszy krem przeciwzmarszczkowy
naczynka