disulone lub dapson potrzebne

1. Data: 2003-07-17 19:26:52

Temat: disulone lub dapson potrzebne
Od: "Ellvira" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
w zwiazku z okropna sytuacja ze sprowadzeniem leku a czas jaki pozostal do
jego uzyskania to kilkanascie dni jeszcze, lekarka zasugerowala zdobycie na
wlasna reke potrzebnych kilka tabletek....Nie bede komentowala bezsilnosci
sluzby zdrowia i absurdu sytuacji... mam tylko prosbe jesli jest ktos z
okolic trojmiasta /gdansk, sopot,gdynia/ i moglby odsprzedac lub pozyczyc ok
5 tabletek dapsonu lub disulone to bylabym wdzieczna. Osoba, ktora na nie
czeka praktycznie nie ma szans na diete, poniewaz nie przynosi ona skutku.
Info prosze na priv.
Pozdr
Ell

2. Data: 2003-07-18 00:32:03

Temat: Re: disulone lub dapson potrzebne
Od: Kaja <k...@B...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak się złożyło, że Thu, 17 Jul 2003 21:26:52 +0200 *Ellvira*
<bf6tan$p1d$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał/a:

> [...]
> czeka praktycznie nie ma szans na diete, poniewaz nie przynosi ona skutku.

Gdybyś mieszkała w Warszawie,to moja córka by Ci odstąpiła te kilka
tabletek,które jej apteka sprowadziła z USA.
W Polsce dostępny jest odpowiednik dapsonu(po prostu tylko inna nazwa).
Zapomniałam tą nazwę (chyba na A),ale lekarz dermatolog powinien wiedzieć i
zapisać na receptę.Narazie,dopóki nie będzie Disulone,można się tymi
proszkami podratować....Fakt,że Disulone *nie zabiera żelaza*,a Dapsone
niestety tak...chociaż przez kilka dni brania to nie będzie różnicy.

--
Z pozdrowieniami,
Kaja

3. Data: 2004-09-13 23:04:32

Od: "mariusz" <m...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ell
> Moja prośba jest identyczna do Twojej, też zabrakło mi leku, przewidywany
czas oczekiwania na disulone - do 2 miesięcy. Można przez ten czs zwariować
lub "zadrapać" się na śmierć. Gdyby ktoś mógł mi pożyczyć bądź odsprzedać nawet
2-3 tabletki byłbym b. wdzięczny.
Z poważaniem Mariusz Słomski (m...@d...pl)

Pekacjace naczynka
Badania u 9 miesięcznego dzieciaczka
dla panow
po wyrwaniu osemki!
fibromialgia/stawy skroniowo- zuchwowe-2