dla milosniczek H&M w wwie

1. Data: 2003-10-16 18:31:12

Temat: Re: dla milosniczek H&M w wwie
Od: "anya_g" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nicki <majka'usunto'@klub.chip.pl> wrote:
| no tak :) a ja chyba jakas ze wsi jestem..........
| wiec prosze powiedzcie mi co to za firma i czy mozna ja znalezc na slasku?
| w okolicach katowic?

Chyba raczej nie... O ile wiem to w całej Polsce sa na razie tylko dwa
sklepy - obra w warszawie (Wola Park i Galeria Centrum). Jak napisala rena
jutro otworza kolejne dwa ale tez w stolicy.

Ania

1. Data: 2003-10-16 18:44:27

Od: "Blancanieves" <N...@N...PL> szukaj wiadomości tego autora

Nicki <majka'usunto'@klub.chip.pl> napisał/a:
> wiec prosze powiedzcie mi co to za firma i czy mozna ja znalezc na
> slasku? w okolicach katowic?

H&M to sklep z ciuchami. H i M są to pierwsze litery nazwisk
założycieli: Hennesa i Mauritza. Pierwszy sklep H&M powstał w latach
50 w Szwecji i dziś obecny jest w większości państw Europy i w USA.
Oto link do ich strony: www.hm.com
Podobno mają otworzyć w Krakowie kolejny...będziesz miała blisko.
Na pocieszenie powiem Ci, że w mojej wsi (Gdańsk), też go nie ma :(((

Pozdrawiam serdecznie

--
Blancanieves (Kasia)

FAQ grupy pl.rec.uroda
http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html

1. Data: 2003-10-16 19:38:31

Od: "iska" <i...@n...stofanet.dk> szukaj wiadomości tego autora

"rena" <r...@a...pl> wrote in message

> ale pytasz o poszczegolne H/M cyz kappahl i cubus_ bo mi sie wzdaje, ze
> wszedzie maja.

Chodzilo mi HM, bo ze kappahl i cubus maja to wiem :)
Mam jeszcze jedno pytanie: Czy w poslkiej sekcji HMu jest tak jak w dunskiej
ze kupujac cos na prezent oni naklejaja taki maly znaczek i osoba obdarowana
moze to wymienic lub dostac pieniadze w ciagu 3 ygodnii?
Z gory dzieki za odpowiedzi...
pozdrawiam
iska

1. Data: 2003-10-16 20:36:05

Od: "Nicki" <majka'usunto'@klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chyba raczej nie... O ile wiem to w całej Polsce sa na razie tylko dwa
> sklepy - obra w warszawie (Wola Park i Galeria Centrum). Jak napisala rena
> jutro otworza kolejne dwa ale tez w stolicy.

buuuuuu......................o ja nieszczesna przeciez nie bede jezdzic do
stolicy po ciuchy z promocji? :(

no noc, trza poczekac moze wkonuc nas tu tez uszczesliwia ;)

pozdr

1. Data: 2003-10-16 20:37:17

Od: "Nicki" <majka'usunto'@klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Podobno mają otworzyć w Krakowie kolejny...będziesz miała blisko.
> Na pocieszenie powiem Ci, że w mojej wsi (Gdańsk), też go nie ma :(((

o dzieki!
cos mi sie ta nazwa obila o uszy, ale jak tak zawsze wolno kojarze ;)
a do Krakowa chetnie pojade jak sie tam otworza, wkoncu to tylko 45 minut
autostrada ;)

pozdr

1. Data: 2003-10-16 21:28:44

Od: "Elvira" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

rena wrote:
> w piatek otwieraja nowe punkty: w galerii mokotow i promenadzie.
> niedawno otworzyli tez w galerii centrum (chyba tydzien temu).

Jeśli chodzi Ci o ten punkt w Centrum, przy Galerii Centrum to otwarcie było
bodajże 19 września, więc właściwie miesiąc temu.

Czy ktoś z Was nie orientuje się przypadkiem, jakie są ceny w H&M męskich
szalików? ;-) Wiem, że to nie na temat, ale będę wdzięczna za odpowiedź.

--
Elvira

1. Data: 2003-10-16 21:29:09

Od: "Elvira" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kitty wrote:

> A kiedy w koncu otworza w Krakowie?... :(
>
> Kitty

Trzeba się cieszyć, że w ogóle w Polsce otworzyli. ;-)

--
Elvira

1. Data: 2003-10-16 21:33:40

Od: "Elvira" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

rena wrote:
> Użytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@k...net> napisał w wiadomości

> a masz racje! http://www1.gazeta.pl/warszawa/1,34903,1723339.html
> ja bylam tydzien temu i padlam na widok tych tlumow. nie przyszloby
> mi do glowy stac w kolejce do poczekalni 40 minut i potem jeszcze do
> kasy...nie jestem z tych cierpliwych:)

Reklama robi swoje, jak widać. :-) Znam tę firmę głównie ze swoich podróży
po Europie, zawsze gdzieś coś w H&M kupowałam. Muszę przyznać, że nie uważam
tej firmy za jakąś super wyjątkową. Owszem, ubrania są dobrej jakości i
raczej nieprzeciętne, ale 40 minut przed poczekalnią napewno bym nie stała,
żeby coś przymierzyć. Bez przesady! Aż takich rewelacji to tam nie mają.

> a swoja droga, to zastanawiam sie nad fenomenem H & M - dlaczego do
> nich wala takie tlumy?

Reklama, a poza tym jest to dosyć znana i ceniona marka na świecie.

> myslalam, ze to kwestia ceny, ale u nich ceny
> zlizone do kappahla czy cubusa, jakos i styl ciuchow tez podobna, a
> jednak to w h&m sa tlumy, zas w takim cubisie zieje pustka.

Pewnie jak otwierali Cubusa, też były tłumy. Myślę, że za kilka miesięcy
sytuacja się unormuje. Pamiętam, jak kilka lat temu otwierali Kappahl i też
zrobiono z tego powodu wielkie "Halo".

--
Elvira

1. Data: 2003-10-16 21:36:20

Od: "Elvira" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa wrote:
> wieksza roznorodnosc, wiecej kolorow. po prostu wiekszy wybor. w
> Kappahlu wszystko jest teraz szare, czarne i brazowe, a w H&M kolory
> teczy: pomarancze, turkusy, czerwienie. no i styl Kappahla jest jednak
> grzeczniejszy.
>
> kasica

Nie zgodzę się. Byłam ostatnio w szwedzkim Kapphalu, może w polskim jest
inaczej, i ubrania były bardzo młodzieżowe. Muszę przyznać, że niektóre
"odważniejsze" niż te w H&M, więc chyba nie o to chodzi, co napisałaś.
Zresztą mnie odpowiada kolorystyka Kappahl, bo lubię ciemne kolory - ale to
tak na marginesie. ;-)

--
Elvira

1. Data: 2003-10-16 21:38:27

Od: "Elvira" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nicki wrote:
> no tak :) a ja chyba jakas ze wsi jestem..........
> wiec prosze powiedzcie mi co to za firma i czy mozna ja znalezc na
> slasku? w okolicach katowic?
>
> pozdr

Nie można, bo jedyne punkty w Polsce otworzyli w Warszawie. To jest szwedzka
firma, istniejąca od wielu lat i bardzo uznawana na świecie. Do tej pory
firmowe sklepy były niemalże we wszystkich europejskich stolicach, oprócz
naszej kochanej Polski. Niedawno H&M zawitało również do nas i jak wynika z
opisów, cieszy się ogromną popularnością. :-)

--
Elvira

Kosmetyczka [Wroclaw]
fryzjer w Gdansku
Flavo C i Hydracid Alfa czy ktoś stososował?
Fruttini juz mam - wrazenia
rozstepy