dla odmiany...

1. Data: 2005-01-27 07:48:57

Temat: dla odmiany...
Od: Koko-sanka <"Koko(myślnik)sanka(usuń2.pl)"@tlen.pl.pl.pl> szukaj wiadomości tego autora

Może dla odmiany porozmawiamy na temat wyższości Świąt Bożego Narodzenia
nad Świętami Wielkiej Nocy? Taki sam z tego pożytek jak z dyskusji na temat
wyższości MM nad DO czy odwrotnie.

Koko-sanka
--
Pozdrawiam - Koko-sanka/CrazySquad, powered by Koko-sanek :)
www.CrazySquad.prv.pl

2. Data: 2005-01-27 07:55:56

Temat: Re: dla odmiany...[OT]
Od: Asterek <A...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Koko-sanka wrote:

> Może dla odmiany porozmawiamy na temat wyższości Świąt Bożego Narodzenia
> nad Świętami Wielkiej Nocy? Taki sam z tego pożytek jak z dyskusji na temat
> wyższości MM nad DO czy odwrotnie.

No ale jeszcze jest Wege. Chyba że dorzucisz np. 1 Maja. ;-)

No i oczywiście [OT] w temacie!

--
Ździho ???->MB->Wege->DD->DC->ŻO->głodówka->MM->??? ;-)

3. Data: 2005-01-27 08:16:07

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asterek" <A...@w...pl> napisał w wiadomości

> No ale jeszcze jest Wege. Chyba że dorzucisz np. 1 Maja. ;-)

MM i wege się nie wykluczają :)

A z dwóch powyższych zdecydowanie wolę Wielkanoc :)
Pozdrawiam, Agata - zadowolona, ze w tym roku Wielkanoc tak wcześnie :)

4. Data: 2005-01-27 08:28:52

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gusiek" <a...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

> temat

> MM i wege się nie wykluczają :)
>
> A z dwóch powyższych zdecydowanie wolę Wielkanoc :)
> Pozdrawiam, Agata - zadowolona, ze w tym roku Wielkanoc tak wcześnie :)

Wege i Do też się ponoć nie wykluczają - mogę nawet na dowód tego znaleźć
posta, pewnej dyplomowanej doradczyni DOżywieniowej. :))))

Sowa

5. Data: 2005-01-27 09:21:57

Od: Asterek <A...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gusiek wrote:

> Użytkownik "Asterek" <A...@w...pl> napisał w wiadomości

> temat

> MM i wege się nie wykluczają :)

1 Maja i Wielkanoc też mogą być BAAAARDZO blisko :-D

"Wielkanoc jest świętem ruchomym: może wypaść najwcześniej 22 Marca, a
_NAJPÓŹNIEJ_25_KWIETNIA_."

http://pl.wikipedia.org/wiki/Wielkanoc

:-DDDD

--
Ździho ???->MB->Wege->DD->DC->ŻO->głodówka->MM->??? ;-)

ciągła ochota:)
twarożek MM
pytanie
Rozszerzenie możliwości grupy