dla tych którzy mnie znają :)

1. Data: 2002-05-23 08:38:09

Temat: dla tych którzy mnie znają :)
Od: "majka" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

To takiem małe info D=dla tych którzy mnie znają :) Kochani - 29 maja znikam
na miesiąc do szpitala więc jeśli piszecie maila to proszę bez załączników,
a jeśli na grupę to sorry ale mogę tego nie odczytać papa całuski Majka_Cz

2. Data: 2002-05-23 09:48:33

Temat: Re: dla tych którzy mnie znają
Od: Robert Szymczak <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

majka napisał(a):
> [...]
> a jeśli na grupę to sorry ale mogę tego nie odczytać papa całuski Majka_Cz

Co prawda nie znam Cię, lecz życzę udanego zabiegu i szybkiej
rekonwalescencji. Trzymaj się i nie daj się!

--
Pozdrowienia,
Robert

spis powszechny
Propozycja pracy dla osoby znajacej jez. niemiecki
sprzedam materac do magnetoterapii
Prośba o pomoc
co tu tak cicho?