dlaczego faceci nie golą nóg

1. Data: 2000-11-06 20:27:51

Temat: Może powinniśmy golić wszystko prócz głów?!
Od: "bikej" <b...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przy okazji niech kobiety będą tak uprzejme i wypowiedzą się jak odnoszą się
do męskiego owłosienia - generalnie. Czyli gdzie go tolerują (jeśli w
ogóle), w jakich ilościach:)
To może mało filozoficzna kwestia, ale ciekaw jestem Waszych opinii.

1. Data: 2000-11-06 21:14:00

Temat: Re: Może powinniśmy golić wszystko prócz głów?!
Od: Astec SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

bikej wrote:
> [...]
> ogóle), w jakich ilościach:)
> To może mało filozoficzna kwestia, ale ciekaw jestem Waszych opinii.

Równie dobrze możesz zapytać o to czy lubią zupę pomidorową,
czy szczawiową. :)
Zapytaj tej, na której Ci zależy, choć i tak ostatecznie nie ma
to znaczenia.

pozdrawiam
Arek

--
100 złotych nagrody na http://www.eteria.net !
Po prostu wpisz szukane słowo w naszej wyszukiwarce i popatrz na liczbę

1. Data: 2000-11-06 22:28:45

Temat: A kobiety tak zadko gola rece?
Od: "Stefan Turalski -junior" <s...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak wyzej
Stic (z serii glupich pytan)

1. Data: 2000-11-07 00:55:56

Od: "PAULINA" <p...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiem ze sa mezczyzni ktorzy poprostu lubia ogolone nogi a sa tacy ktorzy
lubia owlosione...to samo sie tyczy innych kobiecych miejsc....
rozumiem golenie sie pod pachami.....wlosy tam sa ochydne i powinni je golic
wszyscy...faceci jeszcze tego nie robia..ale kiedys i tak do tego
dojdzie:]]
a moze jeszzce beda golic klete i w koncu skoncza na nogach.....

a co do kawalow....
byly czasy kiedy mezczyzni sie malowali, nosili peruki i nie wiadomo czy nie
golili nog...

pozdrawiam

1. Data: 2000-11-07 00:59:22

Temat: Re: dlaczego faceci nie golą nóg
Od: "PAULINA" <p...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

heh:]]]]
w sumie jest zima i nie widac nieczego od spodniami.....a w lecie..no
coz..trzb sie bedzie z wlosami przemeczyc
pozdrawiam

1. Data: 2000-11-07 05:50:53

Od: "Diana" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik zuza <z...@p...wprost.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8u6g1o$85t$...@h...man.lublin.pl...

> chodzilo mi wylacznie o to dlaczego wymaga sie tego od kobiet , a od
facetow nie wymaga sie
> w ogole niczego
> chodzi mi o zjawisko kulturowe jak to jest ze od 10-15 lat jest to
kanonem, czyzby 15 lat
> temu nieogolone nogi nikomu nie przeszkadzaly bo nie bylo takiej mody, czy
nie uwazacie ze
> jest to sterowane przez firmy kosmetyczne w celu wykreowania popytu na
wosk do depilacji,
> kremy do depilacji, maszynki do depilacji i.t.p.

Nie. Już starożytne Egipcjanki depilowały ciało. Moje nieogolone łydki
zaczęły przeszkadzać mi w wieku 14 lat wyłącznie ze względu na poczucie
estetyki.

Pozdrawiam,
Diana

1. Data: 2000-11-07 09:36:11

Od: "Zabka24 " <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest, droga Zuzo, taki dowcip.
Pan Bog stworzyl mezczyzne, popatrzyl na niego i powiedzial: "Podobasz mi sie".
Potem wyjal z niego zebro i stworzyl kobiete. Popatrzyl na swoje dzielo i z
zastanowieniem powiedział: "No tak, a ty to sie bedziesz musiala malowac".
Wiem, ze szowinistyczne. Ale tal samo jest z depilowaniem nog. Kanon kobiecego
piekna stworzyli ci silni - mezczyzni. Bylo to daaawno temu - gdy kobieta miala
tylko "lezec i pachniec". Ale w swiaomosci pozostalo, ze trzeba sie podobac
mezczyznom i dostosowywac do narzuconych przez nich wzorcow.
Moj feminizm momentami cierpi, ale milo widziec, jak faceci ogladaja sie za
moimi nogami. Gole!
pozdroZaba

1. Data: 2000-11-07 12:57:09

Od: "Telma" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2000-11-07 13:23:15

Od: "Melisa" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"zuza" <z...@p...wprost.pl> wrote in message:
> dlaczego gola nogi a nie wymagaja tego od panow

Ja gole dlatego, ze taki jest wymog spoleczny i kobieta z owlosionymi
nogami jest postrzegana jako zaniedbana, a chyba nikt nie lubi sie tak
czuc. A maz nie goli, bo nie ma takiego wymogu i facet z wlosami wyglada
zupelnie normalnie wsrod podobnych sobie. A jak to jest u Ciebie?

Melisa

1. Data: 2000-11-08 20:37:11

Od: "Brian" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

IMHO facez z wygolonymi nogami wygląda pedalsko.
Nie dałbym sobie ogolić nóg za nic. Są cool.
Zresztą spotkałem się z wieloma opiniami, że kobiety to lubią ...

--
Brian

b...@e...pl
#Life is the bitch and then you die#

Użytkownik "zuza" <z...@p...wprost.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> nie zostawiajcie mnie z tym samej bardzo prosze
>
> oczekuje wyopwiedzi panow jak w temacie, a pan dlaczego gola nogi a nie

"Boję się jak tu utrzymać żonę i 2 dzieci
Re: Decyzja należy do Ciebie...
Re: Czy to zadatki na starego kawalera?
Decyzja należy do Ciebie...
PODZIEKOWANIA Prunesquallor'a, Alfreda zresztą