dlaczego ludzie ogladaja horrory

31. Data: 2020-07-20 00:27:00

Temat: Re: dlaczego ludzie ogladaja horrory
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-19 10:05, Kviat wrote:

> [...]
> podwójne standardy. Dopóki przyłażą do kościoła i wrzucają na tacę nie
> ma takiej rzeczy, która nie uszłaby wyznawcom na sucho.
>
> Możesz też pooglądać tvpis, jak non stop nakręcają ludzi na innych
> ludzi. Albo tzw. media rydzyka. To coś nawet przez sekundę nie stało
> obok moralności.
>
> Albo np. taki profil na fejsie (to tylko przykład, jeden z wielu na
> religianckie pojmowanie "moralności")
> "Wydawnictwo Ojców Franciszkanów Niepokalanów"... to co oni wyprawiali
> na tym profilu, to przechodzi ludzkie pojęcie.
iar-pedofili/
> https://dorzeczy.pl/kraj/121975/jadam-miesko-pijam-m
leko-jestem-katolikiem-zadziwiajacy-wpis-katolickieg
o-wydawnictwa.html

> https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,250
46190,zdjecie-dziewczynki-z-kalasznikowem-na-profilu
-wydawnictwa-franciszkanow.html

> Nawet ich przełożeni w końcu (w końcu!) zostali zmuszeni do reakcji i
> przykręcili im śrubę (z umiarkowanym skutkiem..., bo skutecznie
> pacyfikować potrafią tylko tych nielicznych, którzy zachowali resztki
> przyzwoitości, żeby te resztki wybić im z głowy).
>
> Religijne oszołomstwo nie zna umiaru, ani granic.

Nie zapominaj, biedna idiotko, ze Kosciol, to My, Wierni...

https://www.przewodnik-katolicki.pl/Archiwum/2019/Pr
zewodnik-Katolicki-23-2019/Wiara-i-Kosciol/Co-zmieni
la-w-nas-pielgrzymka-z-1979-r

//a nie zdegenerowana agientura w strukturach koscielnych...!

32. Data: 2020-07-20 08:15:12

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Ilona. Jestem z wykształcenia mikrobiologiem, więc coś tam w życiu widziałem. Ty w
Boga wierzysz a w przeciwieństwie do wirusów nie spotkałem się z żadnym dowodem na
jego istnienie.

33. Data: 2020-07-20 09:08:15

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

A wracając do tematu wątku to być może potrzebujemy zaspokajać jakieś potrzeby
emocjonalne i stąd rozmaite próby i poszukiwania emocji. Z pewnością zostało to
udowodnione na dopaminie i zależności zachowań od genetycznej wersji receptura
dopaminy. Jak ktośxsię zainteresuje to wyjaśnię.

34. Data: 2020-07-20 11:29:26

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 19.07.20 um 22:59 schrieb Ilona:

> //a virusa z jednego widziales...?

Nie na temat, choc moze chodzi o strachy zwiazane z wirusami?
Znam takich, co widzieli wirusy. Przed 100 laty tylko przypuszczano, ze
zarazki grypy sa mniejsze od bakterii, ale pozniej zbudowano mikroskopy
elektronowe i sie przekonano.

Btw. Kiedys ktos mi (zartem, oczywiscie) tlumaczyl bezsensownosc
dezynfekcji igiel i skory przed injekcja, bo przeciez jak jakis bakcyl
przypadkowo stanie na drodze, to albo nie przeslizgnie sie razem z igla
do ciala albo zostanie ukatrupiony przez ostry koniec igly. ;-)

--
saluto
Silvio Balconetti

35. Data: 2020-07-20 11:45:23

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.07.2020 o 00:27, Ilona pisze:

> Nie zapominaj, biedna idiotko, ze Kosciol, to My, Wierni...

Nie zapomniałem nawet przez sekundę.

> //a nie zdegenerowana agientura w strukturach koscielnych...!

Czyli wy?
Przecież te struktury sami sobie wybieracie spośród siebie i (częściowo
- bo resztę przymusem doicie z budżetu) sami te struktury utrzymujecie
płacąc im na tacę i za obrzędy.
Więc nie rozumiem o jakiej agenturze bredzisz.
Albo inaczej... z tego co piszesz można wyciągnąć logiczny wniosek, że
cały kościół to jedna wielka agentura. I pewnie masz rację, bo to wiele
rzeczy tłumaczy.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

36. Data: 2020-07-20 11:47:59

Od: trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.07.2020 o 09:59, z...@g...com pisze:
> Poczekajmy na rzetelną analizę obecnej epidemii. Moim skromnym zdaniem podjęte
środku zapobiegawcze są nieskuteczne w dłuższym okresie czasu i są nieproporcjonalnie
wielkie w stosunku do zagrożenia. Koszty tych ograniczeń mogą być większe niż koszty
związane z chorobą, ale tak jak napisałem będzie to wymagało gorszej analizy. W
każdym razie to nie pierwszy raz gdy dziennikarze wraz z urzędnikami wprowadzają nas
w stan zbiorowej paniki.

Tylko skąd miałaby się wziąć ta rzetelna ocena? Kogo w dzisiejszym
świecie możemy nazwać prawdomównym?  To nie to że już nie ma uczciwych
ludzi, tacy byli, są i najprawdopodobniej będą, problem tylko w tym że
tacy mają najmniej do powiedzenia. Prawda i fakty nigdy nie były w
cenie, i nie ma żadnych widoków aby w tej materii mogło się coś zmienić.

37. Data: 2020-07-20 12:02:03

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> tak, maski, powodujace wtorne zakazenie, mozna pediatry zapytac, od
> poniedzialku maski na wyspie

Przypadkowo znalazlem interesujaca strone, na ktorej jest tez o maskach.
Ide zaraz cwiczyc (mala grupa, odleglosci i bez masek), wiec po powrocie
zabiore sie do systematycznego czytania.

>1. Mimo braku szerokiego rozpoznania w populacji, nie jest nadużyciem
stwierdzenie, że każdy rodzaj maski przynosi rezultat w postaci
ograniczenia na polach:

a. Zakażenia własnego

b. Zakażania innych osób - przy czym nie dotyczy to masek z
zaworem - tutaj zakażamy swobodnie

...<

http://ostatniastacja.pl/zdrowie--czy-maski-tekstyln
e-maja-sens.html

Btw. Jak wspomnialem, ludzie w okolicy sa zdyscyplinowani i przy wejsciu
do sklepow, restauracji, kawiarni, poczekalni itp. nie czekaja na
polecenia i zakladaja maseczki. Dzieci rowniez. Spotyka sie sporo osob
na ulicach - moze sa chorzy, moze maja cukrzyce, alergie, astme, raka?
Kto wie? Kiedys turystki z Azji tak sie przebieraly, teraz tutejsi...
Moze to dziala? Mamy jakies 520 pozytywnie stestowanych czyli jeden na
500 mieszkancow. Nieboszczykow ciagle 22.

38. Data: 2020-07-20 16:38:09

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20/07/2020 o 11:02, Silvio Balconetti pisze:

> [...]
> ograniczenia na polach:
>
>             a. Zakażenia własnego
>
>             b. Zakażania innych osób - przy czym nie dotyczy to masek z

zaloz ta gowniana maske i chuchnij przez nia na swieczke :) pomijajac
fakt, ze caly czas oddychasz wlasnymi zarazkami, no moze jak nasze to
lepiej niz inne, nie wiem

> [...]
> Moze to dziala? Mamy jakies 520 pozytywnie stestowanych czyli jeden na
> 500 mieszkancow. Nieboszczykow ciagle 22.

i widzisz, nie do sprawdzenia jest co by bylo gdyby babcia wasy miala,
pozostaje chyba tylko Szwecja
--
gazebo

39. Data: 2020-07-20 21:20:10

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Co roku 50 tysięcy mężczyzn umiera podczas uprawiania seksu. Może trzeba wprowadzić
kwarantannę? ;)

40. Data: 2020-07-20 21:23:23

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20/07/2020 o 20:20, z...@g...com pisze:
> Co roku 50 tysięcy mężczyzn umiera podczas uprawiania seksu. Może trzeba wprowadzić
kwarantannę? ;)

zawalista nowele kiedys czytalem, do kobiety mozna podejsc jak zdjela
rekawiczki

--
gazebo

Anonimowy obywatel zrobił psikusa