dlaczego mnie trafial szlag ........

1. Data: 2002-10-01 08:30:40

Temat: dlaczego mnie trafial szlag ........
Od: Vefour <v...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

nic kuchennego, sama tp sa ... za cholere od kilku dni nie moglem wyslac
maila na newsy, a tak sliczne rzeczy gotowalem ....... Mail szlag mnie
trafia powstal w desperacji, jak nie wychodizlo nic konkretnego i byl
mailem testowym czy w koncy przejdzie. Po kilku dniach sie udalo, chwala
Telekomunikacji !!!!

Procedury tych smacznych rzeczy zapomnialem, ale plany mam szerokie,
wiec bede donosil ....

Yours,

V. będący pod wrażeniem odkrycia, ze grill "wodny" (z woda pod grzalka)
może smaczniej przygotować mieso (poledwice wieprzowa) niz grill z lawa
..... Jak ktos ma wybor, polecam eksperyment ....