dlaczego tak trudno się zdecydować?

1. Data: 2003-02-28 14:56:42

Temat: dlaczego tak trudno się zdecydować?
Od: "Brian" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio ktoś pisał o sytuacji, w której kobieta "kocha" dwóch mężczyzn i
nie wybiera żadnego, tylko ciągnie się ta sytuacja długie miesiące.
Oczywiście analogicznie mężczyzna ... dwie kobiety ....
No i tak sobie o tym myślałem i stąd pytanie; dlaczego tak trudno się
zdecydować?

Ja sam byłem kiedyś w takiej sytuacji i było mi trudno się zdecydować, bo
nie wiedziałem, co jest ważniejsze .. :)
Takie wahanie się jest do dupy i chyba trudno, żeby coś dobrego z tego
wyniknęło.
Jakie macie doświadczenia? Jak sądzicie?

--
Brian.
mailto: b...@t...pl

"człowiek jest produktem ubocznym ewolucji drożdży ..."
Brian

1. Data: 2003-02-28 15:44:03

Temat: Odp: dlaczego tak trudno się zdecydować?
Od: "patrycja." <p...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

Brian
> [...]
> Oczywiście analogicznie mężczyzna ... dwie kobiety ....
> No i tak sobie o tym myślałem i stąd pytanie; dlaczego tak trudno się

dlaczego sie trudno z decydować?
bo nie jestesmy nigdy _pewni_ że podjęliśmy właściwą decyzję /wybór

dlaczego nie wybrała żadnego?
bo żadnego nie kochała :)

1. Data: 2003-02-28 16:25:18

Temat: Re: dlaczego tak trudno się zdecydować?
Od: "kasia-kapuha" <k...@m...prof.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Brian" <b...@t...pl> wrote in message
> Ostatnio ktoś pisał o sytuacji, w której kobieta "kocha" dwóch mężczyzn

ja tak mialam. zalezalo mi na 2. potem wiedzialam juz ktorego kocham i choc
bylam z jednym, pragnelam tego 2. dlugo czekal, az podjelam decyzje, czyli
kiedy odwazylam sie odejsc, ale mysle, ze oplacalo sie i jemu i mi. jetesmy
szczesliwi :)
pozdr

1. Data: 2003-02-28 16:48:46

Od: "Slawek [am-pm]" <sl_d[SPAM_JEST_BE]@poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"patrycja." napisała:

> dlaczego nie wybrała żadnego?
> bo żadnego nie kochała :)

A jeśli w końcu kogoś wybierze - czy to znaczy, że dopiero od tej chwili
tego jednego pokochała?

Skąd w ogóle przekonanie, że nie można kochać dwóch osób naraz?
Matka potrafi kochać i piętnaścioro dzieci. Mężczyzna potrafi trzy kobiety.
Kobieta potrafi dwóch mężczyzn. To nie takie nietrudne, jak się niektórym
wydaje.

--
Sławek

1. Data: 2003-02-28 16:50:09

Od: "Slawek [am-pm]" <sl_d[SPAM_JEST_BE]@poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Brian" napisał:

> Takie wahanie się jest do dupy i chyba trudno, żeby coś dobrego z tego
> wyniknęło.
> Jakie macie doświadczenia? Jak sądzicie?

Nie mamy doświadczeń, mamy teorie. ;-)

--
Sławek

1. Data: 2003-02-28 20:08:35

Od: "patrycja." <p...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

Slawek

> A jeśli w końcu kogoś wybierze - czy to znaczy, że dopiero od tej chwili
> tego jednego pokochała?
> Skąd w ogóle przekonanie, że nie można kochać dwóch osób naraz?

nie, sorry. nie o to chodziło.
muszę wreszcie nauczyć się _nie_odpowiadać na tematy na które nie powinnam
się wypowiadać

1. Data: 2003-02-28 21:48:37

Od: "Slawek [am-pm]" <sl_d[SPAM_JEST_BE]@poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"patrycja." napisała:

> nie, sorry. nie o to chodziło.
> muszę wreszcie nauczyć się _nie_odpowiadać na tematy na które nie powinnam
> się wypowiadać

Zaciekawiłaś mnie. Nie powinnaś, bo nie masz nic do powiedzenia w tej kwestii,
czy na przykład nudzi Cię ta kwestia lub denerwuje?

Zaraz, zaraz, czy to Ty nie wierzysz w miłość? ;-)

--
Sławek

1. Data: 2003-02-28 21:51:59

Od: "patrycja." <p...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

Slawek [am-pm] spostrzegł:

> Zaraz, zaraz, czy to Ty nie wierzysz w miłość? ;-)

teraz teraz ;)

1. Data: 2003-02-28 23:21:51

Od: "Annie" <C...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Brian" <b...@t...pl> napisał w wiadomości

> Jakie macie doświadczenia?

Nie ma takich doswiadczen.

> Jak sądzicie?

Sadze, ze taka osoba nie moze sie zdecydowac, poniewaz
obie osoby "cos jej daja". W jednym podoba jej sie to
a w drugim cos innego. Nie potrafi wybrac co jest wazniejsze.
Sklonna jestem nawet uwazac, ze taka wahajaca sie osoba
tak na prawde zadnego z tych dwoch nie kocha. Ale nie
wiem tego, bo nie bylam nigdy w takiej sytuacji. Nawet nie
wiem co to jest milosc.

Ania
"Siejąc grzeczność, zmieniasz świat!"

Pisząc na priv usuń "CostaM" z adresu

1. Data: 2003-03-01 19:10:23

Od: "Slawek [am-pm]" <sl_d[SPAM_JEST_BE]@poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"patrycja." napisała:

> Slawek [am-pm] spostrzegł:

> teraz teraz ;)

Teraz teraz nie wierzysz? nie wierzysz? Ale ale, kiedyś kiedyś uwierzysz?
Uwierzysz?

--
Sławek

Re: Zle Oprogramowany Matrix