długie płytki ma parapet

1. Data: 2006-08-28 19:17:43

Temat: długie płytki ma parapet
Od: m <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Takie zagadnienie. Znajoma ma w domu zewnętrzny metalowy
parapet. Ładny. Ale jak pada do hałasuje jak wszyscy diabli.
Byłem i sprawdziłem. Kombinuje co z tym zrobić. Na razie
pomysły mam dwa:
- pod spód parapety dać jakąś piankę albo taką gumiatą taśmę
jak sie przykleja pod zlewy żeby je wytłumić. Da się taką
taśmę kupić? I pod jaką nazwą tego szukać.
- od góry nakleić płytki ceramiczne-będzie jeszcze ładniejszy
a przykleić i fugować je bezbarwnym siliknonem. Z tym że:
parapet ma 17 cm szerokości i jakieś 3.20 na długość.
Wiec dobre by były płytki wąskie a długie-im dłużesze tym
lepsze. WIec pytanie zna ktoś takie niewymiarowe płytki?

A może są jeszcze jakieś inne rozwiązania. Wdzieczny
za każdą pomoc.

--
Marcin "Mamut"
W życiu trzeba o kilku rzeczach pamiętać. O tym że powaga

2. Data: 2006-08-29 10:43:57

Temat: Re: długie płytki ma parapet
Od: BartekK <s...@d...org> szukaj wiadomości tego autora

m napisał(a):
> - pod spód parapety dać jakąś piankę albo taką gumiatą taśmę
> jak sie przykleja pod zlewy żeby je wytłumić. Da się taką
> taśmę kupić? I pod jaką nazwą tego szukać.
Pytaj w warsztatach samochodowych o mase bitumiczna do wytlumiania
karoserii. Ma to konsystencje papy ze smola, ale jest spienione i jakos
dziala bo producenci aut to stosuja...

--
| Bartlomiej Kuzniewski
173

3. Data: 2006-08-29 16:10:59

Od: "Grzegorz J." <m...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "m" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Takie zagadnienie. Znajoma ma w domu zewnętrzny metalowy
> parapet. Ładny. Ale jak pada do hałasuje jak wszyscy diabli.[...]
***
ja wcisnąłem piankę montażową i jest ok.

Grzegorz J.

4. Data: 2006-08-29 19:13:15

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "m" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> Witam

> Wiec dobre by były płytki wąskie a długie-im dłużesze tym
> lepsze. WIec pytanie zna ktoś takie niewymiarowe płytki?

Szukaj tzw. "borderów" - to dodatki do płytek podłogowych do tworzenia
"ramek" wokół jakichś większych fragmentów podłogi, one są właśnie takie jak
szukasz - szerokie na kilkanaście cm (zwykle 15 niestety, ale jestem niemal
pewien, że widziałem szersze), a długie na szerokość typowych płytek
podłogowych (30-40cm).

J.

5. Data: 2006-08-29 19:34:33

Od: "kolega" <i...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

m napisał(a):
> [...]
> W życiu trzeba o kilku rzeczach pamiętać. O tym że powaga
> zabija powoli, nieostrożnośc natychmiast, a w e-mailach

Nie znam takich płytek ale na parapet najlepiej połozyć z gres albo
płytek klinkierowych imitujących cegłę. ładnie by to wyglądało
jeśli jest tzw gres polerowany. To materiał mrozoodporny i ten
klinkier również, to ważne. Jak nie chcesz wychodzić z domu i coś
sobie poszukać jest taki sklep ( niedawno odkryłem - jakos tak
e-płytki czy e-plytki nie pamiętam coś w tym stylu).

pielęgnacja i naprawa gresu polerowanego
podłączenie kuchenki gazowej
szafa IKEA
Do oddania piec akumulacyjny/Wrocław
stara tapeta