długość włosów...?

1. Data: 2003-10-07 17:50:21

Temat: długość włosów...?
Od: "Kufel" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Mam takie pytanie, czy jest jakiś sposób aby włosy rosły szybciej?

1. Data: 2003-10-07 18:11:29

Temat: Re: długość włosów...?
Od: "Marietka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kufel" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam. Mam takie pytanie, czy jest jakiś sposób aby włosy rosły szybciej?
>
> Witaj!
Mi wlosy szybciej rosna jak je czesto odzywiam dobrymi odzywkami np Reginol
kupisz w zakladzie fryzjerskim lub hurtowni kosmetycznej, nakladasz i
trzymasz z 30 mi potem codziennie stosujesz jak inne odzywki 3 min trzymasz
po myciu potem splukujesz, a taka kuracje przeprowadzam co 3-4 dni, czasami
nawet na noc nakladam i ide spac potem rano zmywam...kuracje 30 min stosuje
na suche wlosy bo odzywka lepiej sie wchlania niz w mokre...potem normalnie
myjesz i nakladasz odzywke na 3 min i zmywasz...

bardzo dobra jest tez odzywka loreala w zoltym pudeleczku tez tylko u
fryzjera zakupisz...nie sa tanie te odzywki ale naprawde wydajne i warto
zainwestowac..

pozatym zaowazylam ze szybciej mi rosna po moim ostatnim fryzjerze:p facet
ma widocznie reke dobra:-)))

mozesz jesc skrzyp w tabletkach lub inne cudenka z witaminami ktore kupisz w
aptece na porost wlosow:-)a przy okazji i paznokcie wzmocnisz:-)

Pozdrawiam
Marietka

depilacja laserowa
wrozka aida