dłutowanie

1. Data: 2001-01-30 10:16:51

Temat: dłutowanie
Od: "Monika" <f...@d...jhhh.> szukaj wiadomości tego autora

Brzmi okropnie, ale własnie mnie to czeka. Czy stomatolog, który - mam
nadzieję jest na tej liście - mógłby mnie oświecić, co powinnam wiedzieć o
tym zabiegu, czy umrę ze strachu, czy z bólu, jakie znieczulenie wybrać.
Będę wdzięczna za parę pikantnych szczegółów dotyczących tej przyjemności.
Monika

2. Data: 2001-01-30 11:45:35

Temat: Re: dłutowanie
Od: "Krzysztof Janson" <h...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Monika <mailto:fdf@ddgt.jhhh> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9564im$f4e$...@s...man.lublin.pl...
> [...]
> Będę wdzięczna za parę pikantnych szczegółów dotyczących tej przyjemności.

Przeżyłem to - można wytrzymać - znieczulenie miejscowe wystarcza :-).
Trochę nieprzyjemne są efekty akustyczno-mechaniczne.
Ale przeżyjesz - głowa do góry :-)).

Pozdrawiam

Krzysztof

3. Data: 2001-01-30 13:09:32

Od: "adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

naprawde chcialem odpowiedziec, nawet na priv, ale taki adres email nie
istnieje :-((
przepraszam - ale jak chcesz odpowiedzi, to chociaz podaj dobry mail.....

4. Data: 2001-01-31 15:36:19

Od: "Michal_" <s...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika <f...@d...jhhh.> wrote in message
9564im$f4e$...@s...man.lublin.pl...
> [...]
>Będę wdzięczna za parę pikantnych szczegółów dotyczących tej przyjemności.

Hej - no trzymaj sie. Ja mialem robione to okolo 1,5 roku temu. W trakcie
usuwania niestety wszystko sie oblamalo przy korzeniu. Nic nie boli -
zobaczysz.

Michal

5. Data: 2001-02-01 13:40:28

Od: "jarekc" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rada od kojego dobrego kolegi stomatologa:
Zjedz dobre sniadanko, lyknij Ibuprom, zamroz lod w lodowce (przyda sie
po zabiegu), nie mozesz miec okresu, szczypta dobrego humoru i mozesz leciec
do stomatologa.
Trzymam y za Ciebie kciuki.

6. Data: 2001-02-05 14:21:34

Temat: Odp: dłutowanie
Od: "Monika" <f...@d...jhhh.> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki, zdam szczegółową relację z zabiegu.
Zapomniałeś dodać, że nie może być w tym czasie pełni księżyca.
Pozdrawiam
Monika

Globulki
look