dna moczanowa

1. Data: 2004-05-26 18:10:22

Temat: dna moczanowa
Od: "Michal" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy moglby mi ktos przyblizyc wiadomosci na temat tej choroby.
CZy pierwsze objawy to juz chorba, chodzi o spuchniete kostki, czy tylko
sygnal ,ze mam podwyzszone stezenie kwasu moczowego we krwi.
NAjbardziej bylbym wdzieczny gdyby ktos mogl mi wskazac cos na temat diety
jaka trzeba stosowac przy podwyzszonym stezeniu kwasu moczowego.
Dzieki

2. Data: 2004-05-26 19:09:29

Temat: Re: dna moczanowa
Od: "Kalik" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> NAjbardziej bylbym wdzieczny gdyby ktos mogl mi wskazac cos na temat diety
> jaka trzeba stosowac przy podwyzszonym stezeniu kwasu moczowego.

Co do diety to słyszałem (nie wiem na ile to prawda bo nie jestem lekarzem),
że picie piwa :-)

3. Data: 2004-05-26 20:21:47

Od: "Kimy" <k...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co do diety to słyszałem (nie wiem na ile to prawda bo nie jestem
lekarzem),
> że picie piwa :-)

zgadzam się - bo jest moczopędne!! :)

ale gdy chcesz coś bezalkoholowego to może jakieś ziółka moczopędne -
spytaj w aptece.

w każdym razie - MIŁEGO PICIA!

--
pozdrawiam,
Kimy

4. Data: 2004-05-26 20:55:05

Od: "daśka" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy moglby mi ktos przyblizyc wiadomosci na temat tej choroby.

http://www.resmedica.pl/zdart2015.html
http://www.esculap.pl/towarzystwa/ptr/pub.html?pub=7
38

Pozdrowienia!