do Alexa

1. Data: 2001-04-02 22:03:08

Temat: do Alexa
Od: "Mikie" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

witam!
od 2 tyg. probuje wyslac maila na priva i dalem sobie spokoj - za kazdym
razem wracala jako undelivered ("adress doesn`t exist" ?);

ten post jest odnosnie ksiazki, bo, cytuje:

> Autor!!, Autor !!, i jeszcze raaz autor !!! i jeszcze gdzie to zdobya.
> je?eli mo?esz przeskanowaa na priva to b3agam !!! jestem kolekcjonerm
> takich
> kwiatków !!!
> pozdrAlex

moge zrobic xero i wyslac po kosztach, ale to i tak toche drogo wyjdzie: 215
stron * 20 gr = 43 zl; jak masz dostep do darmowego xera (albo anielska
cierpliwosc do skaowania 215 stron :) to moge podeslac te ksiazke, a za
tydzien bys odeslal

jak wolisz, "decyzja nalezy do Ciebie" :))

Mikie

ps. oczywiscie odeslal bys ja, prawda? :))))
ps2. jesli odpiszesz na priva, to ja i tak musze odpowiedziec na grupie, bo
emalje nie odchodza!