do Casusa prośba wielka/jaskra

1. Data: 2007-04-02 14:30:09

Temat: do Casusa prośba wielka/jaskra
Od: "Mag" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj,
jestem w grupie ryzyka jaskry.

Wizyta u mojej Pani Doktor możliwa dopiero w maju, a wynik HRT (pierwszy raz
robione) jest taki:
"Parametry tarczy nerwu II mieszczą się w granicach normy we wszystkich
sektorach. Zwraca uwagę skośne położenie tarczy, pień naczyniowy położony
centralnie, wnęka fizjologiczna, duży obszar atrofii
naczyniówkowo-siatkówkowej od skroni. Badanie kontrolne wskazane za 12
mies."

Niepokoi mnie ta atrofia.

Dotychczasowe badanie pola widzenia było w normie, czy sugerujesz wykonanie
kolejnego PRZED wizytą majową u okulisty?

Dziękuję za czas, jaki poświęcasz na 'grupę'.

pozdr., Magda

2. Data: 2007-04-02 15:16:38

Temat: Re: do Casusa prośba wielka/jaskra
Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wykonanie kolejnego PRZED wizytą majową u okulisty?
>
> Dziękuję za czas, jaki poświęcasz na 'grupę'.

witaj:-)
zalezy, kiedy mialas poprzednie badanie pola widzenia, generalnie powinno
sie badac co rok grupe ryzyka. HRT jest pod katem jaskry prawidlowe, nie
oczekuje przykrych niespodzianek w badaniu pola widzenia. Pomiar cisnienia
wewnatrzgalkowego co pol roku, dobrze ewent. zrobic pachymetrie i przeliczyc
grubosc rogowki z cisnieniem.

pozdr.

casus

3. Data: 2007-04-03 07:00:48

Od: "Mag" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wielkie dzięki :-))
Mag

JAKIE TABL ANTY NA NADMIERNE OWLOSIENIE U KOBIETY?
czy to ciąza???
Wojny mięsnej Polsko-Unijno-Ruskiej c.d...a gronokoki i sepsa?
Bule brzucha i w okolicach krzyża
nie do konca wyjety kleszcz