do dr Piotra Kasztelanowicza...

1. Data: 2007-11-21 18:50:43

Temat: do dr Piotra Kasztelanowicza...
Od: Juanitos <j...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pozdrawiam,

mam pytanie, jako ewentualny stosowacz IWABRADYNY, jaka jest wina Piechy
w tym przypadku. Lek zapowiada się doskonale i jest stosowany od 2005
roku. Pasuje dla osób starszych, nie zaburza gospodarki lipidowej,
Servier to firma z tradycjami, nie jest to jakiś kit, więc o co chodzi...

Byłbym bardzo wdzięczny za rozjaśnienie mojego umysłu w tym temacie.
Osobiście praktycznie leczę się wyłącznie lekami firmy Servier i jestem
usatysfakcjonowany.

Z wyrazami szacunku

Juanitos

2. Data: 2007-11-21 21:37:01

Temat: Re: do dr Piotra Kasztelanowicza...
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 21 Nov 2007 19:50:43 +0100, Juanitos wrote:

> Servier to firma z tradycjami, [...]

Servier to firma, która istnieje praktycznie tylko w dwóch krajach na
świecie - w Polsce i we Francji, a we francji bynajmniej nie jest w
czołówce.

Sam sobie odpowiedz dlaczego tak jest.

m.
Marek Bieniek (mbieniek at epic pl)
Różnica między PRL-em a RP jest taka jak między zakładem karnym,
a zakładem dla umysłowo chorych. (Marcin Wolski)

3. Data: 2007-11-22 06:00:38

Od: Juanitos <j...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

MT pisze:
> Tak czytam te pochwalne peany i sobie mysle ze jednak ruch to zdrowie
> dla nie jednego emeryta tai chi z rana i nowy numere playboja byloby
> lepsze niz 10 tabletek.

Jeszce lepiej rozwija myślenie czasopismo "Wysokie obcasy" ... coś się
chyba poprzestawiało od nadmiaru demokracji ????

Juanitos

4. Data: 2007-11-22 06:03:14

Od: Juanitos <j...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Bieniek pisze:

> Servier to firma, która istnieje praktycznie tylko w dwóch krajach na
> świecie - w Polsce i we Francji, a we francji bynajmniej nie jest w
> [...]

No właśnie mam trudności. Koncerny z ogromnymi obrotami nie są dla mnie
akurat wzorcem do naśladowania, bo co to znaczy "być w czołówce" ???? w
takim przypadku...

Juanitos

5. Data: 2007-11-22 06:04:03

Od: Piotr Curious Gluszenia Slawinski <c...@g...internetdsl.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Juanitos wrote:

> No właśnie mam trudności. Koncerny z ogromnymi obrotami nie są dla mnie
> akurat wzorcem do naśladowania, bo co to znaczy "być w czołówce" ???? w
> takim przypadku...
tyle to wiesz, ida na pierwsza linie ognia podczas bombardowania i sa celem
strategicznym =)

kurde, czytam to co czytam i zal mi sie robi, jeszcze raz pozdrawiam i
<przytul> (btw. zgooglaj 'alcohol oxytocin', jesli <przytul> i playboy dla
emeryta wydaje ci sie niezrozumialy)

6. Data: 2007-11-22 21:51:50

Od: "p47" <p...@l...ru> szukaj wiadomości tego autora

> Servier to firma, która istnieje praktycznie tylko w dwóch krajach na
> świecie - w Polsce i we Francji, a we francji bynajmniej nie jest w
> czołówce.
> Sam sobie odpowiedz dlaczego tak jest

Natomiast ja nie potrafię odpowiedziec sobie na pytanie, dlaczego piszesz
nieprawdę (chociaż mam swoje podejrzenia, choc na podstawie innych postów
nie wykluczam ignorancji;-)!

Servier sprzedaje swoje leki w 140 krajach, zatrudnia ok. 20.000 pracowników
(w tym >2.600 w działach badawczych), w roku 2005 miał przychód >3,3 mld
Euro, jest drugą co do wielkości francuską firma farmaceutyczną i 82% jej
przychodów pochodzi z rynków pozafrancuskich, np. jej przychody w Europie
(poza Francją) są 2,6 razy (!) większe od sprzedaży francuskiej, a sprzedaż
w Azji jest od francuskiej większa o 20%.

--
-- p47
Uwaga czytelnicy i dyskutanci grupy pl.sci. historia.pl; - należy mieć

7. Data: 2007-11-22 22:09:08

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 22 Nov 2007 22:51:50 +0100, p47 wrote:

> Natomiast ja nie potrafię odpowiedziec sobie na pytanie, dlaczego piszesz
> nieprawdę

Powiedzmy, że nieco przejaskrawiam.

> (chociaż mam swoje podejrzenia, choc na podstawie innych postów
> nie wykluczam ignorancji;-)!

To nie mamy o czym gadać.

8. Data: 2007-11-23 03:10:26

Od: "p47" <p...@l...ru> szukaj wiadomości tego autora

> Powiedzmy, że nieco przejaskrawiam.

> To nie mamy o czym gadać.

Istotnie, w tej akurat sprawie nie mamy, bo przytoczone przeze mnie fakty i
liczby mówią same za siebie;-)

9. Data: 2007-11-23 14:55:07

Od: "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Juanitos" <j...@r...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Byłbym bardzo wdzięczny za rozjaśnienie mojego umysłu w tym temacie.
> Osobiście praktycznie leczę się wyłącznie lekami firmy Servier i jestem

Duzo ciekawych wiadomości o firmie Servier mozna znalezc w pisemku
"Aptekarz" Akurat redaktor naczelny ma z nimi na pienku. Ale fakty jakie
przytacza warte sa zastanowienia. Firma jest znana z wielu lekow ktore
wepchnela na rynek kilku panstw a poza tym sa nieznane. Np Prestarium,
Tertensif. Nie mowiac juz o takim cudzie jak Detralex. Duzo sie mowi o tym
jak firma S. motywuje urzednikow.
Osobiscie nie lubie S. Za ich chamski PR. I traktowanie doktorow jak
kretynow.
Co do iwabradyny to niktnie udowodnil przewagi tego leku nad innymi lekami
stosowanymi w CHNS. czyli po co przeplacac?

10. Data: 2007-11-23 17:08:05

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 23 Nov 2007 15:55:07 +0100, Piotr Maksymowicz wrote:

> [...]
> wepchnela na rynek kilku panstw a poza tym sa nieznane. Np Prestarium,
> Tertensif. Nie mowiac juz o takim cudzie jak Detralex. Duzo sie mowi o tym

Cieszę się, że postanowił się odezwać ktoś zorientowany w temacie:)

> Osobiscie nie lubie S. Za ich chamski PR. I traktowanie doktorow jak
> kretynow.

Mam to samo.

m.
Marek Bieniek (mbieniek at epic pl)
Różnica między PRL-em a RP jest taka jak między zakładem karnym,
a zakładem dla umysłowo chorych. (Marcin Wolski)

HPV i miejsce występowania kłykcin
kurs do LEP i LDEP
Dzisiaj otrzymalem wyniki badania mri glowy. prosze o komentarz
szczepionka przeciw nadcisnieniu
chodzi o życie człowieka proszę o pomoc!