do dziewczyn z Katowic

1. Data: 2005-12-17 07:53:12

Temat: do dziewczyn z Katowic
Od: "Bożena" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochane!
Znam tylko centrum Katowic i będę odbierać we wtorek córke z dworca
autobusowego. Podpowiedzcie, gdzie w Katowicach jest sklep z drogimi
włóczkami, oczywiście też najlepiej w centrum. Muszę zdobyć tę Gedifrę Techno
w kolorze jasnego wrzosu, bo inaczej cała robótka jest bez sensu.
Wiem że pomożecie, więc z góry dziękuję!
Bożena

2. Data: 2005-12-17 21:38:01

Temat: Re: do dziewczyn z Katowic
Od: "Bożena z Katowic" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> w kolorze jasnego wrzosu, bo inaczej cała robótka jest bez sensu.
> Wiem że pomożecie, więc z góry dziękuję!

Zbyt dużego wyboru to my tu nie mamy.Jeden sklep jest bardzo blisko dworca-od
estakady trzeba isc w lewo,na rogu ulicy przy skrzyzowaniu ze swiatlami jest
pasmanteria-to ulica 3-go Maja.Drugi znajdziesz na Mariackiej,to w przeciwna
strone,czyli w prawo od dworca.Trzeci w tej samej okolicy
-ul.Wojewodzka,rownolegla do Mariackiej tyle ze troche wyzej.Udanych
poszukiwan,ale nie wiem czy trafisz na te wloczke.
Bożena z Katowic

3. Data: 2005-12-17 21:49:37

Od: kasia <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bożena z Katowic napisał:

> [...]
> -ul.Wojewodzka,rownolegla do Mariackiej tyle ze troche wyzej.Udanych
> poszukiwan,ale nie wiem czy trafisz na te wloczke.

w bytomiu jest niezla pasmanteria na ulicy Janty bodajze przy placu
kosciuszki duzy wybor wloczek ,moze tam sie trafi
pozdrawiam kasias

4. Data: 2005-12-18 08:27:30

Od: "Bożena" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki! Wiedziałam że mogę na Was liczyć. We wtorek sprawdzę te 3 sklepy w
Katowicach.
Zyczę bardzo udanych i rodzinnych Swiat!!!
Bożena

5. Data: 2005-12-18 14:49:55

Od: "fafique" <f...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bożena <b...@p...onet.pl> napisał(a):

> Dzięki! Wiedziałam że mogę na Was liczyć. We wtorek sprawdzę te 3 sklepy w
> Katowicach.
W pasmanteriach na 3 maja i Mariackiej raczej nie ma Gedifry, w tej trzeciej
nie byłam. Gedifra na pewno jest w Chorzowieblisko rynku, trzeba w stronę
poczty pójść. Nie wiem tylko, czy akurat będzie włóczka, której szukasz.

Pozdrawiam

faf

serwetki na nakrywki
szukam zamienników muliny