do dziewczyn z Krakowa

1. Data: 2004-10-26 16:56:30

Temat: do dziewczyn z Krakowa
Od: "bruxa" <b...@n...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

widzialam dzis na ul Krakowskiej dziewczyne, wysoka, blondynka w czarnych
spodniach i OBLEDNEJ bluzce robionej na drutach- szara, prosta raczej i z
cudownym niebieskim wrabianym kwiatem
czy to ktoras z Was?
ewka co jej chyba zaczyna odbijac:-) -kupilam szydelko!

1. Data: 2004-10-26 17:00:34

Temat: Re: do dziewczyn z Krakowa
Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

bardzo mi przykro, ze to nie bylam ja
placzem.............

pozdrawiam

Ewa (Kraków)
www.republika.pl/ewa_pasinska

1. Data: 2004-10-26 17:02:11

Od: "dodo" <m...@S...JEST.BE.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bruxa" <b...@n...interia.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> spodniach i OBLEDNEJ bluzce robionej na drutach- szara, prosta raczej i z

niestety, nie jestem wysoką blondynką - wręcz przeciwnie :-)

1. Data: 2004-10-26 17:10:56

Od: "MKatarynka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

No ja może jestem wysoka ale blondynka raczej nie :( ;)....
i nie posiadam - dodajmy - takiej bluzki (niestety)
K.

1. Data: 2004-10-27 08:22:29

Od: "skrzacik" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> spodniach i OBLEDNEJ bluzce robionej na drutach- szara, prosta raczej i z

jestesm wysoka, ale na pewno nie blondynka i nie mam takiej bluzki :(

> ewka co jej chyba zaczyna odbijac:-) -kupilam szydelko!

zaraz odbijac :)
slusznie uczynilas, teraz kup wloczke :)

skrzacik podpuszczajacy

1. Data: 2004-10-27 09:13:19

Od: "bruxa" <b...@n...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "skrzacik" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> zaraz odbijac :)
> slusznie uczynilas, teraz kup wloczke :)
>
> skrzacik podpuszczajacy

kupilam snehurke zlota i przez noc zrobilam pol bieznika na stol:-) tyle ze
filetem, jakos tepa jestem i nie potrafie takich cudeniek okraglych robic,
albo chocby z innym wzorem niz krateczka, ale jak na takiego lenia jak ja to
i tak dobrze
ewka niewyspana

1. Data: 2004-10-27 09:24:37

Od: "Kruszynka" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> albo chocby z innym wzorem niz krateczka, ale jak na takiego lenia jak ja

Moja droga po zrobieniu odpowiedniej wielkości siatki wycina się kolo a z
reszrek mozesz zrobic wstawki.
Nie jestem zbyt doświadczona w filecie ale wyczytałam to na jakiejs stronie
po polsku chyba tomella
AnnaJ

1. Data: 2004-10-27 09:26:54

Od: "bruxa" <b...@n...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka" <K...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> reszrek mozesz zrobic wstawki.
> Nie jestem zbyt doświadczona w filecie ale wyczytałam to na jakiejs

na razie znalazlam w Annie starej latwy wzor prostokatny i trenuje
drzyjcie dziewczyny bo penie bede Was zasypywac pytaniami w stylu ale jak
to zrobic:-)
bo ze schematow to raczej niewiele zrozumialam jak dotad

ewka

1. Data: 2004-10-27 10:29:22

Od: "skrzacik" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to zrobic:-)
> bo ze schematow to raczej niewiele zrozumialam jak dotad

hihih, jakos to przezyjemy :)
a na serio, na pewno postaramy ci sie pomoc.
a jak jestes z krakowa, to szykuj sobie wolny czas na weekend miedzy 11 a 14
listopda, bo bedzie spotkanko.
narazie jeszcze nie ma konkretow w kwesti, gdzie i o ktorej ale bedzie to
niewatpliwie okazja do tlumaczenia wraz z pokazem jak to zrobic :)

skrzacik

ps. dumna jestem, ze tak dobrze ci poszlo z serwetka

1. Data: 2004-10-27 11:11:22

Od: "bruxa" <b...@n...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> narazie jeszcze nie ma konkretow w kwesti, gdzie i o ktorej ale bedzie to
> niewatpliwie okazja do tlumaczenia wraz z pokazem jak to zrobic :)

juz sobie szykuje, prawde mowiac to sie chcialam na to spotkanko wprosic
nawet;-)

> skrzacik
>
> ps. dumna jestem, ze tak dobrze ci poszlo z serwetka

rumienie sie z samozadowolenia

ewka

ponpon Łódź gdzie ?
[szycie] schemat na spodnie biodrówki
(druty) pomoc dla tumana pilnie potrzebna
papierowe drobiazgi
[patchwork] co na poczatek?