do kardiologow - zespol WPW

1. Data: 2005-05-01 08:17:31

Temat: do kardiologow - zespol WPW
Od: "Cezar" <c...@n...media-net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Mam takie cos - zdiagnozowane jakies 10 lat temu.
Biore polfenon 3x dziennie (a raczej powinienem). Ostatni raz u kardiologa
bylem jakies 4-5 lat temu.

10 lat temu proponowano mi zabieg na otwartym sercu (20-30% szans na
powodzenie)
5 lat temu proponowano mi ablacje elektryczną (70-80% szans)

czy teraz sie cos zmieniło ? są jakies nowe metody leczenia lub leki ?
Dodam jeszcze ze choroba za bardzo mi nie przeszkadza. Napady czestoskorczow
mam srednio 2 razy w roku. Pojedyncze uderzenia serca czuje 2-4 razy
dziennie (jak nie biore lekow). Jesli biore to tez sie zdarzaja ale bardzo
rzadko.

Pozdrawiam
Cezar