do konsultantek Avon

1. Data: 2004-01-30 10:56:11

Temat: do konsultantek Avon
Od: "karola " <s...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy w katalogu nr 2 jest w promocji podkład rozświetlająco-antystresowy?
Jesli tak, to ile kosztuje?
Czy wogóle mozna skaładać jeszce zamówienia z tego katalogu?
I jeszce pytanko o kolory, polcelanowy beż jest duzo jasniejszy od ciepłego
beżu? Zalezy mi na jakimś ciepłym odcieniu, ale ciepły beż jest dla mnie za
ciemny, więc moze jakis inny?
Z góry dziekuję za odpowiedzi.

1. Data: 2004-01-30 11:10:23

Temat: Re: do konsultantek Avon
Od: "Joasia" <j...@S...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "karola " <s...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
ciepłego
> beżu? Zalezy mi na jakimś ciepłym odcieniu, ale ciepły beż jest dla mnie

Podklad rozswietlajaco-antystresowy jest w promocji (22,90) w katalogu 3,
ktory obowiazuje (Warszawa) od 6 II do 4 III.
Katalog nr 2 obowiazuje do 5 II i mozna jeszcze z niego skladac zamowienia.
Porcelanowy bez jest sporo jasniejszy od cieplego bezu. Troszke ciemniejszy
od niego jest Natural Fawn. Najlepiej popros konsultantke o probki tych
kolorow.
Pozdrawiam
Joasia

1. Data: 2004-01-30 11:17:02

Od: "Joasia" <j...@S...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joasia" <j...@S...wp.pl> napisał w wiadomości
> Troszke ciemniejszy
> od niego jest Natural Fawn

Tfuuu, chodzilo mi o Natural Cream!
Joasia

1. Data: 2004-01-30 11:18:20

Od: Barbara Anna <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Joasia:

[...]
> Katalog nr 2 obowiazuje do 5 II i mozna jeszcze z niego skladac zamowienia.
[...]

Mile panie, zanim Was stad w mocnych slowach pogonia, zajrzyjcie sobie tu:
http://www.google.pl/groups?q=%22forum+dyskusyjne+av
on%22

Pozdrawiam,

BA

1. Data: 2004-01-30 11:52:18

Od: "Joasia" <j...@S...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara Anna" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Mile panie, zanim Was stad w mocnych slowach pogonia, zajrzyjcie sobie tu:
> http://www.google.pl/groups?q=%22forum+dyskusyjne+av
on%22

Bez przesady.... Czy jak jakas promocja bedzie trwala w jakism sklepie np.
Rossmanie czy w Yves Rocher to tez nie bedzie mozna podawac od kiedy do
kiedy?! Czy tyczy sie to tylko Avonu.
Za informacje dziekuje ale na forum juz dawno sie zapisalam.
Pozdrawiam
Joasia

1. Data: 2004-01-31 12:10:35

Od: "Piernix" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ciepłego
> beżu? Zalezy mi na jakimś ciepłym odcieniu, ale ciepły beż jest dla mnie

Był, za 14,90 w ofercie dla konsultantek w kolorze Honey. Są konsultantki,
które sprzedawały za tę cenę ten podkład

pozdrawiam

Piernix

Jaki krem? - pomóżcie
modne spodnie- jakie są? (og?)
Obcisłe dżinsy u męzczyzn - co sądzicie?
YR krem do biustu, zel do demakijazu - gdzie w DE?
moze sobie kup?????