do lekarzy ginekologów

1. Data: 2002-10-21 20:01:43

Temat: do lekarzy ginekologów
Od: "Hip-Hop" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

słuchajcie,proszę o radę.Jaki byłby najlepszy środek antykoncepcyjny dla
żony.Jest po 2 porodach,lipidogram-chol LDL-140,HDL-70,trójglicerydy w
normie,bez ryzyka zakrzepowo-zatorowego,z bolesnymi miesiączkami i obfitymi
krwawieniami

2. Data: 2002-10-21 21:13:39

Temat: Re: do lekarzy ginekologów
Od: vlad <v...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Hip-Hop wrote:
> s?uchajcie,prosz? o rad?.Jaki by?by najlepszy ?rodek antykoncepcyjny dla
> ?ony.Jest po 2 porodach,lipidogram-chol LDL-140,HDL-70,trójglicerydy w
> normie,bez ryzyka zakrzepowo-zatorowego,z bolesnymi miesi?czkami i obfitymi
> krwawieniami

Zartujesz czy pytasz powaznie?
Lek moze zlecic lekarz po zbadaniu pacjenta/ki.
Jak wyobrazasz sobie badanie "per net"?

Vlad

3. Data: 2002-10-23 02:24:50

Od: "paola" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hip-Hop" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> słuchajcie,proszę o radę.Jaki byłby najlepszy środek antykoncepcyjny dla
> żony.

Hip Hop jestem pod wrażeniem, zazdroszcze twojej żonie, że aż tak bardzo
interesujesz się jej /a w sumie waszymi/ sprawami. Jesteś chyba jakimś
wyjątkiem.

Jak pójdzie do lekarza to ona z nim napewno ustali coś sensownego.

Badanie energetyczne komórek ??? Co to jest ???
leki antyhistaminowe
Dystrofia miesniowa typu Duchenne'a - seminarium
REHABILITACJA
Dziurawiec i pigułki?