do leworęcznych

1. Data: 2006-03-19 21:26:06

Temat: do leworęcznych
Od: "Dozia" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej
Chciałam nauczyć koleżankę szydełkowania, niestety w przeciwieństwie do mnie
jest leworęczna. Ja nie potrafie nic lewą jej wytłumaczyć no i pierwsze
lekcje skończyły się słupkami robionymi na krzyż jakoś....
Czy którać mi może poradzić lub poratować linkiem jak to wytłumaczyć..

--
Dominika

2. Data: 2006-03-19 21:37:01

Temat: Re: do leworęcznych
Od: kasia <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dozia napisał:
> [...]
> lekcje skończyły się słupkami robionymi na krzyż jakoś....
> Czy którać mi może poradzić lub poratować linkiem jak to wytłumaczyć..

tez jetem leworeczna
podpatrywalam osoby praworeczne i sama musialam dojsc do tego jak
eykonac poszczegolne elementy
najbardziej pomogla mi ksiazka o szydelkowaniu Haidi czy jakos tak
ale jesli jest naprawde trudno to moze sprawdzi sie metoda z lusterkiem?;)
pozdrawiam kasias

3. Data: 2006-03-19 21:48:17

Od: "Dozia" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kasia" <k...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> najbardziej pomogla mi ksiazka o szydelkowaniu Haidi czy jakos tak
> ale jesli jest naprawde trudno to moze sprawdzi sie metoda z lusterkiem?;)

Dzieki! Genialne! nie wpadłam na to
Przy nastepnej okazji wypróbuję...

Dominika

4. Data: 2006-03-20 05:43:26

Od: Pat <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 19 Mar 2006 22:26:06 +0100, "Dozia" <d...@g...pl>
napisał(a):

> [...]
>lekcje skończyły się słupkami robionymi na krzyż jakoś....
>Czy którać mi może poradzić lub poratować linkiem jak to wytłumaczyć..

A ja jestem leworęczna, ale na szydełku robię prawą ręką.
Tak było mi się najłatwiej nauczyć, bo też nikt mi nie potrafił
wyjaśnić jak to się robi lewą ręką:)

Może niech koleżanka tak spróbuje, na początku będzie miała pewnie
trudności nawet z utrzymaniem szydełka w prawej ręce, ale dość szybko
powinna się przestawić - ja uczyłam się ze 20 lat temu, ale pamiętam,
że nie szło mi to jakoś bardzo opornie:)

pzdr.

Pat
=====
"Szanuj polską kobietę, która zapładnia ducha i daje nowe życie" - 10 przykazań PPN

5. Data: 2006-03-20 06:34:22

Od: "dodo" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dozia" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> lekcje skończyły się słupkami robionymi na krzyż jakoś....
> Czy którać mi może poradzić lub poratować linkiem jak to wytłumaczyć..

wysłałam ci coś na priva

pozdrawiam
Dodo

6. Data: 2006-03-20 07:53:38

Od: "maria" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hej
> Chciałam nauczyć koleżankę szydełkowania, niestety w przeciwieństwie do mnie
> jest leworęczna.
witam ! szukałam kursu dla siebie jestem praworęczna i znalazłam,jest tu kurs
dla lewo i praworęcznych.http://www.crochet.com/lessons/lessonr
/lessonr.html
pozdrawiam maria

7. Data: 2006-03-20 18:41:17

Od: "Ula Głuszek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Dominika
>
> Jak uczylam corke praworeczna to siadalysmy twarza w twarz, razem moglasmy
trzymac szydelko itak powoli do skutku

Pozdrawiam Ula Wrocław

8. Data: 2006-03-20 21:44:22

Od: "Dozia" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje wszystkim za rady
dodo skany są na prawde pomocne.
Kolejna lekcja w sobotę zobaczymy jak pójdzie...

Pozdrawiam
Dominika

9. Data: 2006-03-21 08:45:57

Od: "basia" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> lekcje skończyły się słupkami robionymi na krzyż jakoś....
> Czy którać mi może poradzić lub poratować linkiem jak to wytłumaczyć..

Witam ja jestem leworęczna. Robie na drutach i szydełku i nie mam wiekszego
problemu z rozparcowanie praworecznych wzorow.Musisz mieć cierpliwość bo jak ty
robisz to u ciebie jest prawa strona a leworecznych jest to lewa strona, jak
pamiętam jak mnie uczono najpierw sie patrzylam na reke osoby robionej prawą
ręką a pożniej ja to samo robiłam lewą reka,to jest tak jak w odbiciu
lustrzanym i nie radze przestawiac kolezank na prawą ręke bo może to nie
wyjść .W antykwariacie internetowym widzialam ksążke o robireniu dla
leworęcznych ona grosze kosztowala jak wejdziesz na google i tam dasz haslo
antykwariat to ci sie otworzy . Jak bedziesz coś chcialajeszcze przedyskutować
to napisz ,b...@g...com. Ale najlepsza rada te podstawowe oczka,słupki
ipółsupki ty rob a ona niech patrzy i próbuje robic lewą ręką jak załapie jak
to się je to reszta pójdzie wam dobrze,POWODZENIA Basia

10. Data: 2006-03-21 08:46:30

Od: "basia" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ipółsupki ty rob a ona niech patrzy i próbuje robic lewą ręką jak załapie jak
to się je to reszta pójdzie wam dobrze,POWODZENIA Basia

haft strukturalny
[druty+szydelko] Najnowszy Voque
Decoupauge - Bielsko-Biała
xxx schematy
Do Ślązaczek i nie tylko - żółty kurczak