do młodych lekarzy.

1. Data: 2004-08-02 14:24:44

Temat: do młodych lekarzy.
Od: "mothafacka" <q...@q...qwe> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Wlasnie skonczylem medyczne studia, odebralem odpis dyplomu, dokumenty
zlozylem w Izbie Lekarskiej. I mam pytanie:
Wiem że jestem lekarzem bez prawa wykonywania zawodu, wiec nie moge
wypisywac pacjentom recept, ale czy moge wyspisać leki sobie, lub mojej
najbliższej rodzinie?
dzieki za odpowiedz

2. Data: 2004-08-02 14:38:48

Temat: Re: do młodych lekarzy.
Od: "C.Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mothafacka" <q...@q...qwe> napisał w wiadomości
> [...]
> Wiem że jestem lekarzem bez prawa wykonywania zawodu, wiec nie moge
> wypisywac pacjentom recept, ale czy moge wyspisać leki sobie, lub mojej

Nie możesz wypisywać recept - ani dla siebie, ani dla rodziny.
--
Jola
Nakarm głodne dziecko

3. Data: 2004-08-02 15:19:23

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Wiem że jestem lekarzem bez prawa wykonywania zawodu, wiec nie moge
> wypisywac pacjentom recept, ale czy moge wyspisać leki sobie, lub mojej

myslenia chyba was tam nie nauczyli a moze nie chodziles na te zajecia.
oblicze polskiej medycyny.
p.

4. Data: 2004-08-02 15:37:37

Od: "mothafacka" <q...@q...qwe> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisał
> myslenia chyba was tam nie nauczyli a moze nie chodziles na te zajecia.
> oblicze polskiej medycyny.

pytanie zadałem do lekarzy, nie do Ciebie filozofie

5. Data: 2004-08-02 15:38:50

Od: "mothafacka" <q...@q...qwe> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "C.Jola" <j...@p...onet.pl> napisał
> Nie możesz wypisywać recept - ani dla siebie, ani dla rodziny.
> --

a to ciekawe, gdyż znajoma farmaceutka twierdzi ze cos takiego jest mozliwe,
dlatego chcialbym zweryfikować jak to wkoncu jest

6. Data: 2004-08-02 15:41:47

Od: "C.Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a to ciekawe, gdyż znajoma farmaceutka twierdzi ze cos takiego jest
mozliwe,
> dlatego chcialbym zweryfikować jak to wkoncu jest

Z cała pewnością - lekarz stażyta nie ma prawa wypisywac recept.
Kilka lat temu mógł - po zawarciu umowy z KCh- wypisywać dla siebie i
rodziny.
--
Jola
Nakarm głodne dziecko

7. Data: 2004-08-02 16:17:16

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 2 Aug 2004 17:37:37 +0200, mothafacka wrote:

> pytanie zadałem do lekarzy, nie do Ciebie filozofie

Jako lekarz chciałem napisać, że na pewno nie robisz dobrego wrażenia
(choćby poziomem konwersacji i bardzo "wyszukanym" nickiem). I że wstyd
mi po prostu.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
/Wilder Penfield/

8. Data: 2004-08-02 16:27:36

Od: "M." <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> i bardzo "wyszukanym" nickiem

On pyta, nick jest nickiem, a że jest akurat taki to od razu ma źle o nim
świadczyć? Bez przesady.
A za wypowiedź pamany nie trzeba się wstydzić? Do czego aluzja na temat
myślenia? Jeśli człowiek czegoś nie wie, to od razu znaczy, że jest
niemyślącym kretynem? Grupa jest chyba i po to by pytać, nieprawdaż?
I wydaje mi się, że odpowiedź była adekwatna do wypowiedzi pamany.
Wybaczcie. Po cholerę się czepiać skoro się nie ma nic do powiedzenia w
danym temacie?

M.

P.S. Marku, dzisiaj dopiero poniedziałek, do piatkowej zgryźliwości daleko
;))
--
"Alteri vivas oportet, si tibi vis vivere!"

9. Data: 2004-08-02 18:35:28

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jako lekarz chciałem napisać, że na pewno nie robisz dobrego wrażenia

ja tu nie ejste od robienia dobrego wrazenia

> (choćby poziomem konwersacji i bardzo "wyszukanym" nickiem).

masz brzydkie nazwisko wiesz

I że wstyd
> mi po prostu.

i słusznie mądry lekarzu

nie pzdr
p.

10. Data: 2004-08-02 18:37:13

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jako lekarz chciałem napisać, że na pewno nie robisz dobrego wrażenia
> (choćby poziomem konwersacji i bardzo "wyszukanym" nickiem). I że wstyd
> mi po prostu.

pozatym takich rzeczy powinni uczyc na medycynie ,
az strach isc do takiego lekarza ale moze wyjedziesz do szwecji i tam
bedziesz wystawiał swoje chybione recepty
p.

spuchnięta twarz po przebudzeniu
Piersi
Wyleczenie padaczki