do oddania nagrane płyty CD

1. Data: 2006-05-18 10:30:33

Temat: do oddania nagrane płyty CD
Od: "Carmen" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Mam do oddania za darmo ok 150 szt. nagranych płyt CD. Do odbioru tylko
osobiście w Zabrzu lub ew. Katowicach.
Zainteresowane osoby proszę o kontakt na e-mail. Na wiadomości czekam do
jutra, potem płyty wylądują w koszu ;)

Pozdrawiam
Carmen

2. Data: 2006-05-18 12:46:18

Temat: Re: do oddania nagrane płyty CD
Od: kasia <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Carmen napisał:
> [...]
> osobiście w Zabrzu lub ew. Katowicach.
> Zainteresowane osoby proszę o kontakt na e-mail. Na wiadomości czekam do

a co zawieraja te plyty?
kasias

3. Data: 2006-05-18 13:28:37

Od: "Carmen" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a co zawieraja te plyty?

Stare sterowniki i inne śmieci. Wiem, że niektóre dziewczyny wyczarowują
cudeńka z niepotrzebnych CD i postanowiłam zapytać czy któraś nie potrzebuje
"materiału" ;) Płyty nadal czekają.

4. Data: 2006-05-18 19:49:23

Od: "Mycha" <m...@m...demo.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> osobiście w Zabrzu lub ew. Katowicach.
> Zainteresowane osoby proszę o kontakt na e-mail. Na wiadomości czekam do

Hej
przywieź w sobotę na spotkanie do Mysłowic, mój syn sobie nimi sufit
tapetuje i jeszcze ma trochę pustego miejsca ;-)

Mycha

mala diana nr 4 na szydelku
sweretek jak żakiecik
xxx pszukuję tego kotka