do ogrodników, co posiadaja psy:-)

141. Data: 2006-02-23 10:18:47

Temat: Re: do ogrodników, co posiadaja psy:-)
Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Powiedz to temu cieciowi z wawy, bo kmiot
> jakoś nie może tego pojąć. Możliwe, iż to półgłupek.

Nie każdy może mieć zbiornik naturalny :-(
Woda to woda, chyba jest prawdziwa ?!!
Oczka wodne to pijalnie i łazienki dla ptaków :-)
pozdrawiam, Bogda

142. Data: 2006-02-23 10:38:20

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie każdy może mieć zbiornik naturalny :-(

Ten pod blokiem w wawie jest naturalny:-))))))))
W tym sezonie przeczytamy, że samoodnawialny:-)))))))

> Woda to woda, chyba jest prawdziwa ?!!

Z dotatkami do niszczenia mikro życia.

> Oczka wodne to pijalnie i łazienki dla ptaków :-)

I szczur lubi sobie drogę skrócić.

143. Data: 2006-02-23 11:06:12

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z dotatkami do niszczenia mikro życia.

Niekoniecznie :-))

> I szczur lubi sobie drogę skrócić.

To chyba przemawia na korzyść oczka?
pozdrawiam, Bogda

144. Data: 2006-02-23 11:22:17

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To chyba przemawia na korzyść oczka?
> pozdrawiam, Bogda

Oczko piękna rzecz, tylko po co nam czytać
bzdetne wypociny woya, które i tak psu na budę.
Moje oczko żyje własnym życiem, a ja tylko
fotki cykam zjawiskom tam zachodzącym.

Tu pozdrawiam za cały rok 2006 wszystkich grupowiczów,
zbiorowo, za to raz, a porządnie, boletus

145. Data: 2006-02-23 12:00:14

Od: "Paweł Woynowski" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Powiedz to temu cieciowi z wawy, bo kmiot
> jakoś nie może tego pojąć. Możliwe, iż to półgłupek.

I wyszedł z Boletusa... jego gumofilcowy intelekt.

Czy Ty nie zdajesz sobie sparwy z tego, że nie jesteś w stanie nikogo obraźić,
nawet żebyś nie wiem jak się starał i jak chamskie wtręty
(http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=67428), tu wstawiał.
Rozśmieszasz mnie jedynie swoją bezsilnością, brakiem argumentów w dyskusji i
całkowitym nie zrozumieniem tego co czytasz.

Pozdrawiam,
Paweł Woynowski

146. Data: 2006-02-23 12:43:10

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Bogda wrote:

> Oczka wodne to pijalnie i łazienki dla ptaków :-)

Ptaki wola kaluze. Oczka moga byc dla niech za glebokie.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

147. Data: 2006-02-23 12:44:41

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

boletus wrote:

> Tu pozdrawiam za cały rok 2006 wszystkich grupowiczów,
> zbiorowo, za to raz, a porządnie, boletus

Nawet jak nie posiadaja psow?

Pozdrowienia,
Michal

148. Data: 2006-02-23 13:20:08

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ptaki wola kaluze. Oczka moga byc dla niech za glebokie.

To kwestia łagodnego nachylenia brzegu,
obserwowanie pluskających sie ptaków, to jedna z przyjemniejszych
rzeczy, która towarzyszy mi przy pierwszej kawie :-))
Może kiedyś zrobię zdjecie? :-)
pozdrawiam, Bogda

149. Data: 2006-02-23 13:35:59

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:y5iLf.94930$tK4.55611@tornado.ohiordc.rr.com...

> Ptaki wola kaluze. Oczka moga byc dla niech za glebokie.

Poradza sobie:-)
http://fotogalerie.pl/fotka/2439891100508195754;jses
sionid=E941691D9DDC3DA156BA6E4EF71F53E7

Teraz zimą ,tylko czekają żeby odkryć przerębel,zlatują z całej okolicy:-)

Pozdrawiam TeresaR

150. Data: 2006-02-23 15:41:07

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
dyskusji i
> całkowitym nie zrozumieniem tego co czytasz.

Ć.... jesteś, mógłbym tu każdego zagiąć,
ale wystarczy,że Ty to robisz :-D

działkowiec - ciecie winorosli
araukaria
zobaczcie co udało mi się sfocić dziś w ogrodzie
co to za kwiaty
"Jak zostać ogrodnikiem" - czy może ktoś to ma?